RECENZE: Martin Paytok, Láska, smrt a všechno zlý

Článek od: Madla Pospíšilo... - 07.03.2024

Martin Paytok sezval své osazenstvo odsouzené k zániku do strašidelného domu tyčícího se uprostřed lesů nad městečkem s malebným názvem Katův hrob. Na toto čarokrásné místo zasypané sněhem, jež ze všeho nejvíc připomíná starou viktoriánskou vilu, přijede majetku chtivé příbuzenstvo, ježto sem vytáhla závěť po patricharovi rodu, jistém panu Izajáši Havranovi.

UKÁZKA: Laura Thalassa, Vládce hvězdné oblohy

Článek od: Redakce - 23.11.2023

Laura Thalassa: Vládce hvězdné oblohy

    • Příběh plný vášnivé erotiky, krvavých tajemství a barvité fantazie, který dobyl srdce milionů čtenářů.
    • Temná new adult fantasy pro fanoušky bestsellerové série Dvůr trnů a růží od Sarah J. Maas.
    • Mystery Press chystá na příští rok od Laury Thalassy první dva díly nové fantasy série Jezdci apokalypsy.

UKÁZKA: Shigor Birdman: Brutální béčkový masakr

Článek od: Redakce - 19.09.2023

    • Boj o duši města pokračuje… a odehraje se dle béčkových pravidel starého ostříleného vlka.
    • Pro všechny fanoušky akčních nářezů Jiřího Kulhánka, Františka Kotlety a Jakuba Hozy.
    • Na příští rok chystá Mystery Press reedici autorova populárního postapo románu Kronika konce světa.

RECENZE: Laura Thalassa, Neznámý žalm (Handlíř 2)

Článek od: Jana K. - 18.09.2023

Jen málokterému prostřednímu dílu trilogie se podaří dosáhnout kvalit toho prvního. Povětšinou působí spíš jako výplň, jakýsi most mezi slibným začátkem a akcí nadupaným koncem, který je pro celistvost příběhu potřeba překonat (taková Holubice a had by mohla vyprávět). V případě Neznámého žalmu, druhého dílu temné new adult fantasy série Handlíř, je to, dá se říct, na hraně. Předchozí Rapsodie byla o něco lepší, zejména díky flashbackům Calliiny a Desmondovy jiskřivé lovestory, nelze však tvrdit, že by pokračování bylo vyloženě zklamáním.

RECENZE: Daniel Gris, Lars mele maso

Článek od: Monika Slíva - 04.05.2023

S Larsem jdu do recenze popáté a nejspíš naposledy, přičemž vám neprozrazuju žádné tajemství, protože se tím nechal slyšet i sám autor na internetech. Jenže… vlk taky sliboval, takže budu věřit, že se s tímhle neohroženým hrdinou, co skáče do průšvihů s rozběhem, ještě v budoucnu znovu potkám, nebo že se od Daniela Grise dočkám nějakých jiných zajímavých knih.

UKÁZKA: Jakub Mařík, V mrtvé zóně

Článek od: Redakce - 24.03.2023

· Nadupaná akční sci-fi jako stvořená pro fanoušky Davida Webera, Jacka Campbella a Johna Scalziho.

· „Na takhle dobré čtení narazíte jen párkrát za život,“ napsal o sérii SF&F magazín Pevnost.

· Mystery Press chystá na příští rok titul V jámě lvové, finální díl jedné z nejúspěšnějších českých sci-fi.

UKÁZKA: Martin Sládek, Železné srdce

Článek od: Redakce - 10.03.2023

· Pro fanoušky románů Miroslava Žambocha, Roberta E. Howarda či Davida Gemmella.

· Drsná a nekompromisní fantasy zasazená do alternativní verze středověké Evropy.

· Hlavní hrdina Harald vystupuje také v knize Hladová smečka a v řadě úspěšných povídek.

 

UKÁZKA: Ondřej Nečas, Stříbrný měsíc

Článek od: Redakce - 22.02.2023

· Historická detektivka, kterou ocení čtenáři Vlastimila Vondrušky či Ellis Petersové.

· Autory skvělých obálek série jsou výtvarník Lubomír Kupčík a grafik Lukáš Tuma.

· Závěrečný případ zmocněnce moravského zemského soudu Mojmíra Mráze ze Žezlic.

RECENZE: Laura Thalassa, Rapsodie (Handlíř 1)

Článek od: Jana K. - 17.01.2023

Rapsodie je prvním dílem série Handlíř (The Bargainer) z pera americké spisovatelky Laury Thalassy. Ta už má na svém kontě řádku vydaných sérií, zejména pro čtenářky, které si libují ve fantaskních romancích. U nás se však překladu dočkala až v roce 2022, a to u nakladatelství Mystery Press. Oku lahodící, temný příběh slibující obálka pod sebou skrývá sice plno klišé, ovšem také čtivost a dechberoucí chemii mezi hlavními hrdiny.

RECENZE: Tomáš Němec, Život válečníka

Článek od: Monika Hrňová - 30.11.2022

Název knihy není nijak záludný, Život válečníka nabízí přesně to, co se píše na obálce – životní pouť jednoho bojem a krví zoceleného muže. Jak to tak obvykle bývá, takoví muži nesedí uťáple a zakřikle v koutě, ale raději nechávají zpívat svůj meč.

UKÁZKA: Ondřej Neff, Operace Armagedon

Článek od: Redakce - 28.09.2022

    • Žijící legenda české science fiction Ondřej Neff se vrací ke své kultovní dobrodružné sci-fi sérii!
    • Román volně navazuje na knihy Jádro pudla, Pán Modrého meče, Čarodějův učeň a Šídlo v pytli.
    • Nakladatelství Mystery Press chystá na příští rok autorovu novinku z cyklu Arkádie.

UKÁZKA: Tomáš Němec, Život válečníka

Článek od: Redakce - 12.09.2022

· Epická fantasy ve stylu „meč & magie“ znovu ožívá v rukou toho nejpovolanějšího tvůrce!

· Tomáš Němec je bývalý šéfredaktor SF/F magazínu Pevnost a autor dvou epizod ze série Agent JFK.

· Kniha plná drsných mužů, nebezpečných žen, děsivých monster a nečekaných konců.

·

RECENZE: Ondřej Neff, Hu! Povídky Dědka Čucháka

Článek od: Ivo Fencl - 04.08.2022

Sedm próz Ondřeje Neffa a jeho knihy lapidárně zvané Hu! se hodně často odehrává pod kopulí lunárního habitatu Arkádie, který je tady „u nás“ v realitě jen vysněnou hudbou budoucnosti. Příběhy o rozsahu takřka čtyř set padesáti stran propojuje desetiletími osvědčená dvojice Jakuba Nedomého a Kazika Pruse, kteří v nich často fungují jako detektivové.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Mystery Press