10 nejlepších hororových knih podle Madly Pospíšilové Karasové

Článek od: Madla Pospíšilo... - 24.01.2024

Když mi v předdušičkovém čase od Terezy Kadečkové přistála prosba o napsání doporučení ohledně hororových knih, zatetelila jsem se blahem. Skoro stejně tak, jako se ráda tetelím příjemnou husí kůží, která mi vyráží při čtení strašidelných knih. A hnedle jsem pro vás zbastlila seznam deseti nejlepších hororových knih, které by vám v knihovničce rozhodně chybět neměly.

ROZHOVOR s Madlou Pospíšilovou Karasovou

Článek od: Tereza Kadečková - 05.04.2023

Madla Pospíšilová Karasová zahájila svou spisovatelskou dráhu jako autorka humorné knihy ze života Kronika rodu Příšeráků. Od té doby jí vyšlo mnoho hororových povídek, které se s humorným žánrem neslučují. Začátkem letošního roku publikovala u nakladatelství Golden Dog svou druhou knihu V pekle jsme všichni Hébert na motivy skutečných vzpomínek chovanců umístěných v kanadských křesťanských sirotčincích. Na to, jak se píší dva tak odlišné žánry, a mnoho dalších otázek, odpovídá v dnešním rozhovoru.

Halloweenský trojrozhovor s múzami z nakladatelství Golden Dog

Článek od: Madla Pospíšilo... - 01.11.2022

Čím lépe zahájit dušičkový čas než rozhovorem se třemi báječnými spisovatelkami z hororového nakladatelství Golden Dog. A zahájily jsme ho stylově. Ve středověkém sklepě s historií, ze které by si ukáknul i Jack Rozparovač. My jsme v něm však nikoho nepáraly, ale rozpravovaly jsme.
O touze plnit stránky vlastními příběhy. O lásce ke knihám, která tyto tři ženy inspirovala. O příbězích, které nabízí čtenářům. O problémech, s nimiž se ženy spisovatelky musí vyrovnávat. O cestě, která je právě do nakladatelství Golden Dog přivedla.
Dávám tedy slovo Veronice Fiedlerové, Nelly Černohorské a Karin Novotné.

POVÍDKA: Madla Pospíšilová Karasová, Polibek Venuše

Článek od: Redakce - 02.02.2022

První letošní pravidelná povídka vás zavede na Zemi i na Venuši a tématicky nepřísluší k soutěžním démonům všeního dne, se kterými jsme zdaleka neskončili a ještě budete mít příležitost si o některých přečíst. Madla Pospíšilová Karasová má na kontě jednu "zcela společenskou" knihu inspirovanou vlastními ratolestmi, ale ráda v povídkách zabrousí do fantastična. Vydejte se s ní na Venuši, a pak můžete přemýšlet, zda-li byste o tenhle polibek vůbec stáli.

Přihlásit se k odběru RSS - M. Pospíšilová Karasová