RECENZE: Miroslav Pech: Rytíř

Článek od: ena - 04.10.2022

Malý chlapec náhodou zistil, že na povale domu, v ktorom býva, žije duch zavraždeného dievčaťa. To by nebolo také zlé, duch už nič necíti a okrem toho sa pre neho dievčatko Františka stalo najlepšou priateľkou. Ibaže raz mu priateľka prezradí, že sa čoskoro to, čo sa stalo jej, stane aj jemu. Je na rade...

RECENZE: Miroslav Pech / Honza Vojtíšek: Milenci ze snů / S Meluzínou sůl lízat

Článek od: ena - 02.04.2021

Stáva sa pomerne často, že dvaja autori spoja sily a napíšu spoločné dielko. Knihy, do ktorých prispeje viacero autorov, sú rovnako úplne bežné. Nech už sú to zborníky poviedok, či len dva- tri komorne ladené príbehy, vždy ide o pestré publikácie, s veľkým potenciálom zaujať svojou rôznorodosťou. Milenci ze snů / S Meluzínou sůl lízat by sa dal nazvať spoločným recitálom dvoch skvelých pisateľov hororov. Poďme sa na nich pozrieť z blízka a podľa abecedy...

Halloweenská POVÍDKA: Miroslav Pech, Dýně

Článek od: Redakce - 31.10.2020

Letošní jubilejní rok je na Sardenu ve znamení povídek a my doufáme, že se nám podařé v tom pokračovat i v dalších letech. Halloweenský večer přímo vybízí k tomu přečíst si nějaký pěkný hororový příběh. Máte vyhraněný názor na to, jestli americké zvyky patří do Čech? Dejte si pozor... Miroslav Pech má pro vás jednu dýňovou historku.

RECENZE: Miroslav Pech, Dítě tmy

Článek od: Tereza Kadečková - 10.03.2020

Ve staré továrně na kraji města číhá něco zlého. Chodí to mezi lidmi a své oběti si to vybírá náhodně. Pozoruje to osudy lidí a baví se nad jejich utrpením. Vypadá to jako obyčejný muž, nenápadný, bezejmenný, ale taky smrtelný. Kryštof a jeho parta kamarádů se u továrny občas potulují a brzy zjistí, že matematika není to nejhorší, co je může v životě potkat.

RECENZE: Miroslav Pech, Mainstream

Článek od: Martin Stručovský - 31.10.2018

Z anotace působí Mainstream prakticky úplně tuctově. Jako něco mezi romány od Kinga a Antikristem od Larse Von Triera. Navíc ta obálka je jak z nějakého laciného brakového hororu. A vás napadne, že tahle knížka vás nemůže naprosto ničím překvapit.
Omyl. Může.

Přihlásit se k odběru RSS - M. Pech