UKÁZKA: Gregg Loomis, Mise Sinaj

Článek od: Redakce - 10.10.2017

Stopy vrahů dvou uznávaných vědců vedou až k biblické hoře Choréb…

Na Langa čeká další smrtící tajemství, které může otřást základy naší civilizace, a ani tentokrát autor svého hrdinu nešetří a provede ho od Bruselu přes Káhiru, Vídeň a Tel Aviv až k biblické hoře Choréb.

RECENZE: Gregg Loomis, Akta Julián

Článek od: Renata Staurovská - 18.09.2017

Je to téměř rok zpátky, co jsme vám představili románovou prvotinu Grega Loomise, nazvanou Případ Pegasus. Dnes se podíváme na zub jeho nepřímému pokračování, nazvaném Akta Julián. Znovu se setkáváme s právníkem Langem Reillym a jeho parťačkou Gurt, a ani tentokrát nebude chybět odvážná konspirační teorie náboženského charakteru.

UKÁZKA: Gregg Loomis, Akta Julián

Článek od: Redakce - 17.03.2017

Dona Huffa, blízkého přítele Langa Reillyho a bývalého agenta CIA, někdo brutálně zavraždil. Před svou smrtí se Don v Seville věnoval psaní knihy o důstojníkovi SS Ottovi Skorzenym. Je možné, že by někdo spáchal vraždu jen proto, aby jeho kniha nikdy nespatřila světlo světa? 

RECENZE: Greg Loomis, Případ Pegasus

Článek od: Renata Staurovská - 07.10.2016

Gregg Loomis byl ještě donedávna pro české čtenáře velkou neznámou, a to i přes to, že ve Spojených státech vychází knihy s jeho jménem na přebalu už více než deset let. Letos ale konečně i u nás vyšla jeho románová prvotina, Případ Pegasus, a my jsme se jí podívali na zoubek. Jak se četla první kniha od autora, o kterém se říká, že je nástupcem proslulého Dana Browna? To a mnohem více se dozvíte na následujících řádcích.

UKÁZKA: Gregg Loomis, Případ Pegasus

Článek od: Redakce - 26.06.2016

"Americký právník Lang Reilly přijde během podezřelého výbuchu v malebné pařížské čtvrti o sestru. Pustí se do pátrání po skutečné příčině exploze, jenže někdo si očividně nepřeje, aby pravda vyšla najevo, a Langův život se ocitá v ohrožení."

Přihlásit se k odběru RSS - G. Loomis