UKÁZKA: Pavel Renčín, Věk nenávisti (Městské války 3)

Článek od: Anonym - 29.11.2011

Město hoří. Plameny přeskakují ze střechy na střechu, věnčí je jako oranžové věže. Šlehají do výše desítek metrů, rudé jako krví nalitý hřeben běsnícího kohouta. Pálí bez rozdílu vše živé i neživé, jančí v paletách žluté, svatební bílé a kouřově černé barvy smrti. „Už jdou,“ šeptá maminka. Nechte se unést magickou atmosférou Městských válek...

AKCE: Křest Věku nenávisti + LabyrintCon 6

Článek od: David P. Stefanovič - 27.11.2011

LabyrintCon, v jehož tematickém jádru stojí dílo Pavla Renčína, je již tradiční akcí, o čemž svědčí i pořadové číslo v názvu letošního setkání. Tentokrát byl zvláště speciální, neboť konaný při příležitosti dokončení Renčínovy trilogie Městské války a křtu jejího posledního dílu v Paláci knih Luxor na Václavském náměstí, v pátek 25. 11. 2011.

RECENZE: Pavel Renčín, Věk nenávisti

Článek od: David P. Stefanovič - 27.11.2011

"Město hoří." To je pořádně silná věta pro otevření románu. Na nějaké zdržování ale není čas. Jak si jistě drahý čtenář vzpomene, na konci předchozí knihy vypukla válka, taková, která změní povahu Druhého (skrytého) světa a jeho vztah ke světu nás, obyčejných smrtelníků, navždy.

Přihlásit se k odběru RSS - Věk nenávisti