AKCE: Krvavý Valentýn

Článek od: Anonym - 02.02.2013

Přijďte na setkání věnované upíří tematice! Zveme všechny příznivce paranormálních romancí na milostný dýchánek v Ústřední knihovně. Co vás čeká?

CON: Minicon-Knížkon 2012

Článek od: Anonym - 06.11.2012

Klub Julese Vernea, nakladatelství Straky na vrbě a Městská knihovna Praha vás zvou na 29. ročník Miniconu a 6. ročník Knížkonu, který se koná v sobotu 17. 11. 2012 v Malém sále Městské knihovny, Mariánské náměstí, Praha 1...

REPORTÁŽ: Konec světa na Mariánském náměstí

Článek od: Jan Kovanic - 22.09.2012

Neděste se, magistrát nám zatím zůstává zachován. Ale městská knihovna se rozhodla skoncovat, nikoli se sebou, ale se světem. Už pošesté otevřela svůj Malý sál pro fany, pro které je zde pořádáno jednodenní setkání, malý con, tedy coník jménem CONiáš. Letos proběhl v sobotu 15. září, a protože máme zrovna rok 2012, zabýval se koncem světa.

MEJLEM: CONiáš? CONec světa!

Článek od: Míla Linc - 10.09.2012

Předpovědi jsou různé, jedno je však jisté – konec světa se blíží. V sobotu 15. 9. 2012 můžete být u toho, když budeme vybízet k panice, ale tyto předpovědi i vědecky vyvracet.

CON: CONiáš 2012 - program

Článek od: Míla Linc - 04.09.2012

Letos budeme mít všichni napilno. Je třeba toho tolik udělat, když se to tady v prosinci odpíská. Rozhodně musíte navštívit letošního CONiáše, který bude katastrofický, tedy bude (zcela netradičně) pojednávat o konci světa.

WEB: Pohádky online

Článek od: Redakce - 03.09.2012

Městská knihovna v Praze už nějaký ten pátek zpřístupňuje široké internetové čtenářské obci díla v elektronické podobě. Asi nejvíc se v podvědomí lidí zapsala zveřejněním díla Karla Čapka. V neposlední řadě však nabízí i čtení pro nejmenší v podobě nejklasičtějších pohádek z pera zejména Boženy Němcové, ale nechybí ani velikáni jako Hans Christian Andersen, Karel Jaromír Erben, Jan Karafiát nebo Václav Říha a další...

REPORTÁŽ: Zpráva z planety Smíchov

Článek od: Jan Kovanic - 03.04.2011

Ve smíchovské pobočce Městské knihovny Praha často probíhají pod patronací Míly Lince malé cony pro příznivce literatury sci-fi a fantasy. Koník, který proběhl v pátek 18. března 2011 odpoledne byl věnován webovému časopisu Fantasy planet a jeho redaktorům.

PR+AKCE: Nebojujte se souboji

Článek od: Míla Linc - 21.02.2011

Spisovatel by měl zvládat tisíc řemesel a všechny tak dobře, aby mu čtenář uvěřil. Jenže co dělat v případě, když hrdina potřebuje bojovat, ale autor není rytířem?

Přihlásit se k odběru RSS - MLP