PR+UKÁZKA: Gideon Defoe, Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou

Článek od: Anonym - 17.03.2013

TISKOVÁ ZPRÁVA ze dne 13. března 2013 V Nakladatelství JOTA právě vychází novinka z ediční řady Beletrie.

Šťavnatá porce anglického humoru nejen pro dospělé.

Gideon Defoe - PIRÁTI! DOBRODRUŽSTVÍ S BÍLOU VELRYBOU

Pirátský kapitán a jeho praštěná posádka se vrací v  nejztřeštěnější pirátské sáze všech dob!

Po dobrodružství s vědátory začne pirátská loď jevit silné známky opotřebení; stěžeň neustále padá, piráti jsou plní třísek z rozpadajícího se bednění, a dokonce se i utrhne kormidelní kolo. Pirátský kapitán si z toho sice nejdřív moc velkou hlavu nedělá a díry, kterými do lodi zatéká, bezstarostně zakrývá svými portréty, ale na naléhání piráta v šále nakonec souhlasí, že bude lepší zamířit do blízké loděnice pirátky Liz Šavle a nechat loď opravit. V loděnici ovšem Pirátskému kapitánovi zcela učaruje „Sličná Emma“, nová luxusní loď s nabíranými záclonkami a tenisovými kurty na palubě…

pevná vazba s přebalem / 224 stran / 238 Kč

Gideon Defoe  (* 1975) je britský spisovatel a scenárista. Vystudoval archeologii a antropologii na Oxfordské univerzitě. Jeho matka tvrdí, že je přímým potomkem Daniela Defoea, autora Robinsona Crusoea, ale on tomu nevěří. Nikdy neměl v úmyslu stát se spisovatelem a první knihu o pirátech (Piráti! Dobrodružství s vědátory) napsal, aby oslnil jednu dívku ze studií. Nevyšlo to. Kniha ovšem v roce 2004 vyšla a pro velký úspěch napsal Defoe zatím další čtyři pokračování a také jednu knihu o tom, jak sexují zvířata. Na motivy prvních dvou knih o pirátech vznikl v roce 2012 ve studiu Aardman (tvůrci Wallace a Gromita a Slepičího úletu) animovaný filmový trhák Piráti!

Ukázka z knihy:

 

 

 

Předchozí pirátské dobrodružství s vědátory: http://www.jota.cz/beletrie/pirati-dobrodruzstvi-s-vedatory/

„Jasná klasika humoristických románů o pirátech.“

Eric Idle, člen skupiny Monty Python

Přidat komentář