PR+CON: Starcon 2012

Článek od: Anonym - 20.03.2012

Zdravíme příznivce STARconu,

bude tomu už skoro rok, co jsme se sešli v Praze, a proto Vás s potěšením zveme na další ročník hvězdného conu.

Těšit se můžete na tradiční program, který vám naservírujeme v ústřední STAR linii a dále pak v literární, fantasy, workshopové a seriálové linii. Nezaměnitelnou součástí víkendu budou i dvě divadelní představení od již notoricky známých divadelních společností. Připravujeme však i řadu novinek. Zmiňme například novou vědeckou linii a rozšířenou hernu deskových a společenských her.

Sejdeme se poslední víkend v březnu, tedy 30. 3. - 1. 4. v Praze v OA Svatoslavova (stejně jako loni).

Chcete-li ještě získat slevu na vstupném, máte poslední příležitost přihlásit se předem na našich webových stránkách www.star-con.cz (prodloužené přihlašování předem končí o půlnoci v pátek 23. 3.).

Pevně věříme, že nás opět navštívíte!

Těšíme se na Vás!

STARcon tým

www.star-con.cz

Komentáře

Má poklona "komponovateli" traileru na Starcon, je to opravdová lahůdka:-D Je pěkné vidět, jak se umí všichni pospolu dorozumět, když si s tím dá někdo trochu práce a zkoordinuje je!

Škoda, že tohle nejde využít i v té naší alternativě reality...

Ostrou mysl i tužku všem, přeje M

Opravdu zdařilý trailer pro nás vyrobila Tar-ara Istandil a dělá to už několik let - pro loňský ročník STARonu i v minulých letech pro SCON (tak se dříve tato akce jmenovala).

Jojo, to video je super. Měla jsem chuť tleskat, když jsem to viděla.

Přidat komentář