GALERIE: Warren Ellis a Adi Granov, Iron Man: Extremis

GALERIE: Warren Ellis a Adi Granov, Iron Man: Extremis

Článek od: Redakce - 02.06.2010

Iron Man vznikl během Studené války a jeho stvořitelem není nikdo jiný, než otec dalších komiksových ikon nakladatelství Marvel – legendární Stan Lee. A jak on sám říká, byla to tehdy tak trochu troufalost, přijít s hrdinou tohoto typu (při jehož tvorbě se inspiroval postavou bohatého průmyslníka Howarda Hughese), protože všichni mladí čtenáři nenáviděli vše, co mělo jakoukoliv souvislost s válkou. Tony Stark je  zazobaný zbrojařský vynálezce, genius a playboy, který hýří penězi, maximálně užívá života a jeho jediným zájmem je, pořádně si namastit kapsu. Jenže pak jednou odjede do Vietnamu, kde to schytá granátem. Stane se z něj Iron Man, čímž se radikálně změní jeho dosavadní svět. Nemůžeme ale říct, že tohle je jediná a definitivní verze vzniku komiksové legendy. Za několik let existence této postavy ji dostalo na hraní hned několik tvůrců, kteří univerzum hodně upravovali a přizpůsobovali aktuální době.

Obrázky naleznete také na adrese nakladatelství: www.crew.cz.

Komentáře

tak tahle kresba mi moc neříká. Zdá se mi to až moc relaistické a přitom takové gumové frown

Každý národ má takové politiky jaké si zaslouží -> Svůj svět si musíme zasloužit!

v detailech mi prijde hodne pritazliva, ale snimky s vice postavami jsou takove, jak bych to..., paňáci ošklivé. Tento realistický styl podle mě ničí členění kresby do obdelník - úplně cítím, jak chce kresba být formována mimo ně a nechat se omezovat pouze velikostí stránky.

Přidat komentář