Nové tituly z nakladatelství Mystery Press

Článek od: Redakce - 10.11.2020

Nakladatelství Mystery Press také nezahálí a připravilo pro svoje dychtivé čtenáře zajímavé novinky. Tentokrát jsou to "jen" samá pokračování, ale jedna série lepší než druhá. Není to fantastika, ale thrillery, kriminálky i detektivky máme na Sardenu rádi úplně stejně.

UKÁZKA: Steve Robinson, Smrtící hry

Článek od: Redakce - 13.11.2019

Genealog Jefferson Tayte se českým čtenářům představil v dosud pěti thrillerech (Stopy v krvi, Hluboký hrob, Poslední anglická královna, Ztracená vládkyně a Spříznění) a nakladatelství Mystery Press nyní vydává šestý, nazvaný Smrtící hry.

Vánoční tipy Sardenu

Článek od: Redakce - 19.12.2017

Ačkoliv je to jen těžko uvěřitelné, opět je prosinec, opět budou Vánoce a dá se říct, že rutina vládne všemu kolem nás. Ani my se tedy nemůžeme odchýlit od zavedených standardů. I letos jsme si pro vás připravili vánoční sardenské tipy na (nejen) knižní dárky a místo literárních vyhlídek směrem vpřed se můžete podívat, co zaujalo naše redaktory v průběhu letošního roku. Možná vás na poslední chvíli kousne do zadku ještě nějaká inspirace a uděláte někomu blízkému (nebo sobě) neplánovanou radost.

Přihlásit se k odběru RSS - S. Robinson