RECENZE: Jitka Ládrová, Němé duše

Článek od: Rina Vevesi - 19.04.2024

Vypadá to jako fantasy, voní to jako fantasy, ale nechutná to tak.

To je zjednodušená verze kritiky, která se na knihu už stihla snést. Jitka Ládrová napsala low fantasy, u nás zatím celkem neznámý žánr, seznamte se.

POVÍDKA: Jitka Ládrová, Lhář

Článek od: Redakce - 01.06.2020

Povídka Lhář od Jitky Ládrové se poprvé objevila v tištěné podobě ve sborníku Lovci lidí, který vyšel v roce 2018 v nakladatelství Straky na vrbě. S laskavým svolením autorky i nakladatelství posíláme tuto povídku do éteru, a to včetně ilustrací. Pokud by se vám zachtělo většího množství lovců lidí, račce si zakoupit celý sborník.

Přejeme vám skvělé čtení.

UKÁZKA: Mladé čarodějky

Článek od: Redakce - 08.03.2018

Vychutnejte si rozmanitou přehlídku fantasy povídek, které byly vyčarovány s umem a elegancí skutečných čarodějek inkoustu a pera. Nechte se unést příběhy z jiných světů. Můžete se těšit na vše, co ke klasice žánru patří. Dívky v nesnázích, draci a jiné bestie, bojovníci bez bázně a hany, astrální cestování a samozřejmě nějaká ta magie. Sborník je to převelice pestrý a každý si v něm jistě najde tu svou čarodějku. Autorky textů patří mezi kvalitní výkvět mladé české fantastiky.

Přihlásit se k odběru RSS - J. Ládrová