ČASOPIS: Pevnost 9/23

Článek od: Redakce - 31.08.2023

NOVÁ PEVNOST SE KLANÍ ODKAZU HAJAA MIJAZAKIHO, POKRAČOVÁNÍ MALAZSKÉ KNIHY PADLÝCH, MUZEU DIVŮ A SAMOZŘEJMĚ VÁS ZVE NA PEVNOSTCON. POJĎTE SE BAVIT

ČASOPIS: Pevnost 9/22

Článek od: Redakce - 06.09.2022

MÁ TO CENU OPAKOVAT? JASNĚ, ŽE JO! PEVNOST SLAVÍ DVACETINY A TO SE HODNĚ DOTÝKÁ I JEJÍHO NOVÉHO SLAVNOSTNÍHO ČÍSLA. POPŘÁT PŘIŠLI J. R. R. TOLKIEN A PRSTENY MOCI, ARNOLD SCHWARZENEGGER A MNOZÍ DALŠÍ.

AKCE: PevnostCon 2022

Článek od: Redakce - 06.08.2022

Dvacet let na pevnostních hradbách

Třetí PevnostCon buší na dveře. Den D je stanoven na sobotu 27. srpna a vy u toho rozhodně nechcete chybět. Bude to parádní oslava ryzího geekovství – ostatně časopisu Pevnost je právě dvacet let, a to se oslavit musí!

ČASOPIS: Pevnost 7/22

Článek od: Redakce - 30.06.2022

THOR A PANÍ THOROVÁ JSOU HODNI STÁT SE TVÁŘEMI NOVÉ PEVNOSTI, NICMÉNĚ V ČASOPISE TOHO NAJDETE MNOHEM VÍC VČETNĚ PŘEDSTAVENÍ KAPEL PEVNOSTCONU. A TŘEBAŽE SE TO V MOMENTÁLNÍCH VEDRECH ZDÁ NĚUVĚŘITELNÉ, JSME JISTI, ŽE VÁS POŘÁDNĚ FANTASTICKY ROZPÁLÍME!!!

ČASOPIS: Pevnost 3/22

Článek od: Redakce - 07.03.2022

BATMAN A MORBIUS VLÁDNOU NOVÉ NETOPÝŘÍ PEVNOSTI A CHYSTAJÍ SE VYZVAT DO RINGU VŠECHNY PODOBY ZLA. SPRÁVNĚ ALE TUŠÍTE, ŽE TÍM ZDALEKA NEKONČÍME. CHCETE VĚDĚT VÍC? JDEME ČÍST!

ČASOPIS: Pevnost 2/22

Článek od: Redakce - 26.01.2022

NEJEN MLADIČKÝM POTOMKEM SIRA FRANCISE DRAKEA JE ŽIVA NOVÁ PEVNOST. PODÍVÁME SE V NÍ NA TO NEJLEPŠÍ Z MINULÉHO ROKU, POOHLÉDNEME SE PO FAVORITECH ROKU LETOŠNÍHO A POVÍME SI, PROČ SE ROLAND EMMERICH ZASE JEDNOU ROZHODNUL ZNIČIT NÁŠ SVĚT.

ČASOPIS: Pevnost 1/22

Článek od: Redakce - 28.12.2021

Máte už doma lednovou Pevnost?

SPOLEČNĚ S KOLEM ČASU, NOVÝM SPIDER-MANEM A MANU BENNETTEM VSTUPUJE PEVNOST DO DVACÁTÉHO ROKU SVÉ EXISTENCE. LEDNOVÉ ČÍSLO VAŠEHO PRŮVODCE FANTASTICKÝMI SVĚTY JE TU PRO VÁS.

ČASOPIS: Pevnost 11/21

Článek od: Redakce - 21.10.2021

NADAČNÍ HARI SELDON, KRISTÝNA SNĚGOŇOVÁ A ONDŘEJ NEFF JSOU TVÁŘEMI NOVÉ PEVNOSTI, KTERÁ SE TOULÁ NAPŘÍČ VESMÍREM. MEČE A MAGIE ALE NEZŮSTANOU STRANOU!

ČASOPIS: Pevnost 10/21

Článek od: Redakce - 04.10.2021

NACHYSTEJTE UZENÁČE, NA SVĚT KNIHY A COMIC-CON PRAGUE JSME ZPĚT. NEJEN ČERVENÝM TRPASLÍKEM ALE ŽIV JE ČLOVĚK. A NAVÍC K VÁM NOVÁ PEVNOST PŘICHÁZÍ HNED SE DVĚMA OBÁLKAMI!!!

ČASOPIS: Pevnost 11/20

Článek od: Redakce - 26.10.2020

LEGIE PATRIA NOSTRA. A ROZHODNĚ NEJEN TA. PODZIM ZNOVU ZAVONĚL DOBRODRUŽSTVÍM A NOVÁ PEVNOST MÁ OPĚT TU ČEST BÝT VAŠÍM PRŮVODCEM TĚMI NEJBÁJEČNĚJŠÍMI FANTASTICKÝMI SVĚTY

ČASOPIS: Pevnost 09/20

Článek od: Redakce - 03.09.2020

ZÁŘIJOVÁ PEVNOST ZÁŘÍ!

PŘÍSNĚ TAJNÁ A TAJEMNÁ JAK HRAD V KARPATECH JE PEVNOST PRO MĚSÍC ZÁŘÍ, KTEROU VÁS PROVEDOU FEŠÁCI Z AGENTURY KINGSMAN A DALŠÍ HRDINOVÉ ZE VŠECH KOUTŮ FANTASTICKÉ GALAXIE.

ČASOPIS: Pevnost 08/20

Článek od: Redakce - 04.08.2020

ROZHICOVANÉMU LÉTU ČELÍ PEVNOST CHLADEM VESMÍRU, LEDOVÝM HOROREM A DĚSIVĚ NAFIALOVĚLOU OBLOHOU PUSTINY. VÍTEJTE V SRPNOVÉM ČÍSLE, V NĚMŽ SE DOSTALO SNAD NA VŠECHNY FANTASTICKÉ ŽÁNRY.

ČASOPIS: Pevnost 07/20

Článek od: Redakce - 23.06.2020

VÍTEJTE DO SVĚTA PALINDROMŮ A CESTOVÁNÍ ČASEM. SPOLEČNĚ S TENETEM SE ZNOVU OTEVÍRAJÍ BRÁNY ČERVENCOVÉ PEVNOSTI, I V LÉTĚ VAŠEHO NEJODDANĚJŠÍHO PRŮVODCE FANTASTICKÝMI SVĚTY. A K TOMU MŮŽETE  V KNIŽNÍ PŘÍLOZE OEVŘÍT BRÁNY HOROROVÉHO MANGA SIROTČINCE, KTERÝ PROVOZUJÍ DÉMONI!

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Pevnost