ČASOPIS: Pevnost 7/22

Článek od: Redakce - 30.06.2022

THOR A PANÍ THOROVÁ JSOU HODNI STÁT SE TVÁŘEMI NOVÉ PEVNOSTI, NICMÉNĚ V ČASOPISE TOHO NAJDETE MNOHEM VÍC VČETNĚ PŘEDSTAVENÍ KAPEL PEVNOSTCONU. A TŘEBAŽE SE TO V MOMENTÁLNÍCH VEDRECH ZDÁ NĚUVĚŘITELNÉ, JSME JISTI, ŽE VÁS POŘÁDNĚ FANTASTICKY ROZPÁLÍME!!!

Love and Thunder alias Láska jako hrom. Na setkání s Thorem jsme čekali od konce hry v roce 2019 a vše nasvědčuje tomu, že jeho návrat bude víc než spektakulární. Aby ne, když si jeho Mjöllni do péče uzmula Natalie Portmanová. Pokud vás ale namísto akční aasgardské zábavy užije spíš na žánr hrůzy, určitě si nenechte ujít text Nepřístupnost na druhou, věnovaný hororům s příměsí erotiky, někdy až pornografie. Ze seriálových stránek se pak k tomuto tématu červená Ms. Marvel a musíme rozhovorově zavzpomínat i na jednoho z nejbáječnějších hostů letošního Comic-Conu, na Juliana Glovera. Anebo vás zajímá víc Cosi z hlubin, originální pocta H. P. Lovecraftovi od S. T. Joshiho, se kterým jsme si rovnou střihnuli dvoustránkové interview? A co takhle Říše trav od žánrového čaroděje Tada Williamse? Anebo další povídání s Janem Kotoučem, jedničkou české military sci-fi, tentokrát o jeho cyklu České země? Za povídky tleskáme Livii Llewellynové a Romanovi Turčanymu. Novinky Naše zakázané vášně a Říše upíra představuje Cooboo. Nesmí chybět velká poklona klasikovi české fantastiky Jaroslavu Velinskému. Z komiksů se pak na nás valí Conan, Barakuda, Zelený rytíř, Mlsoun, ale třeba i Gaimanovo Nikdykde. Čtvrté autorské pocelování od profíka posílá naše redakční zlatíčko Míša Merglová. Ve videohrách znovu ožívá Vampire: The Masquerade. Dále nabízíme hned tři deskovky s Harry Potterem. Z historie útočí Putimská epopej. Pevnostcon 2022 představuje svoje vysněné kapely Hakka Muggies, Five Leaf Clover, Bran a Deloraine a šermíře z Fuente Ovejuna a z Domu rytířských ctností. Poohlédneme se za juniorskou verzí Comic-Conu a vřele doporučujeme královnu českých únikovek Kingdom Come: Experience. A ani to zdaleka není vše. Takže hurá do listování, tohle číslo je jeden velký poklad. Jen a jen pro vás.

#casopispevnost #pevnostvladne #ikdyzjehicjakprase

Přidat komentář