RECENZE: Juraj Červenák, Prízraky na Devíne

Článek od: Martin Kochlica - 13.06.2016

Rogan znamená pre slovenskú fantasy asi rovnako veľa ako Conan a Frodo pre tú svetovú. Preto je fajn, že sa černokňažník vracia. Okrem svojho umenia narábania s mečom nám chce ukázať, že „federácia“ Moravanov a Nitranov nevznikala práve diplomatickou cestou.

SOUTĚŽ: Literární soutěž - Napiš si svého Rogana!

Článek od: Juraj Červenák - 22.03.2012

Četl jsi Černokněžníka a myslíš si, že příběh o Roganovi a Goryvladovi dokážeš napsat stejně dobře, nebo dokonce lépe než Juraj Červenák? Můžeš to zkusit. Autor a nakladatelství Artis Omnis a Brokilon ti nabízejí možnost podílet se na nových knižních příbězích o Černém Roganovi, které začnou vycházet na podzim roku 2012.

RECENZE: Juraj Červenák, Radhostov Meč (Černokňažník 2)

Článek od: Matej Vojtko - 08.10.2010

Dej nadväzuje na koniec prvého románu: po zničení kúzlami opantanej avarskej skrýše Kirtu a po zlikvidovaní diabolského veľkňaza Jugura sa Rogan naplno púšťa po ceste svojho osudu, ktorej cieľom je ovládnuť mocný Krvavý oheň, vyhnať prisluhovačov zlého Belboha zo svätyne na Kančej hore a s konečnou platnosťou pokračovať v odkaze svojich predkov a stať sa mocným černokňažníkom.

Přihlásit se k odběru RSS - Černokňažník