ČASOPIS: Pevnost 9/23

Článek od: Redakce - 31.08.2023

NOVÁ PEVNOST SE KLANÍ ODKAZU HAJAA MIJAZAKIHO, POKRAČOVÁNÍ MALAZSKÉ KNIHY PADLÝCH, MUZEU DIVŮ A SAMOZŘEJMĚ VÁS ZVE NA PEVNOSTCON. POJĎTE SE BAVIT

ČASOPIS: Pevnost 1/23

Článek od: Redakce - 20.12.2022

WEDNESDAY, WILLOW A DALŠÍ MILOVANÍ HRDINOVÉ ZE VZDÁLENÝCH DEKÁD SE VRÁTILI V TELEVIZNÍ PODOBĚ A NOVÁ VÁNOČNÍ PEVNOST JIM SKLÁDÁ HOLD.

ČASOPIS: Pevnost 12/22

Článek od: Redakce - 24.11.2022

MODRÁ JE DOBRÁ A MY SE KONEČNĚ DOČKALI. PO TŘINÁCTI LETECH SE VRACÍ AVATAR JAMESE CAMERONA A JEJICH ZELENÁ PANDORA. V NOVÉ PEVNOSTI JE ALE JEN JEDNOU Z PLANET NEKONEČNÉHO SVĚTA FANTASTIKY.

ČASOPIS: Pevnost 9/22

Článek od: Redakce - 06.09.2022

MÁ TO CENU OPAKOVAT? JASNĚ, ŽE JO! PEVNOST SLAVÍ DVACETINY A TO SE HODNĚ DOTÝKÁ I JEJÍHO NOVÉHO SLAVNOSTNÍHO ČÍSLA. POPŘÁT PŘIŠLI J. R. R. TOLKIEN A PRSTENY MOCI, ARNOLD SCHWARZENEGGER A MNOZÍ DALŠÍ.

ČASOPIS: Pevnost 7/22

Článek od: Redakce - 30.06.2022

THOR A PANÍ THOROVÁ JSOU HODNI STÁT SE TVÁŘEMI NOVÉ PEVNOSTI, NICMÉNĚ V ČASOPISE TOHO NAJDETE MNOHEM VÍC VČETNĚ PŘEDSTAVENÍ KAPEL PEVNOSTCONU. A TŘEBAŽE SE TO V MOMENTÁLNÍCH VEDRECH ZDÁ NĚUVĚŘITELNÉ, JSME JISTI, ŽE VÁS POŘÁDNĚ FANTASTICKY ROZPÁLÍME!!!

Odešel Vlastislav Toman

Článek od: Ivo Fencl - 15.05.2022

11. května 2022 v sedm ráno zemřel v Praze v nedožitých 93 letech (což je věk, jenž zřejmě představuje nějakou magickou hranici) spisovatel Vlastislav Toman, někdejší šéfredaktor časopisu ABC.

ČASOPIS: Pevnost 3/22

Článek od: Redakce - 07.03.2022

BATMAN A MORBIUS VLÁDNOU NOVÉ NETOPÝŘÍ PEVNOSTI A CHYSTAJÍ SE VYZVAT DO RINGU VŠECHNY PODOBY ZLA. SPRÁVNĚ ALE TUŠÍTE, ŽE TÍM ZDALEKA NEKONČÍME. CHCETE VĚDĚT VÍC? JDEME ČÍST!

ČASOPIS: Pevnost 2/22

Článek od: Redakce - 26.01.2022

NEJEN MLADIČKÝM POTOMKEM SIRA FRANCISE DRAKEA JE ŽIVA NOVÁ PEVNOST. PODÍVÁME SE V NÍ NA TO NEJLEPŠÍ Z MINULÉHO ROKU, POOHLÉDNEME SE PO FAVORITECH ROKU LETOŠNÍHO A POVÍME SI, PROČ SE ROLAND EMMERICH ZASE JEDNOU ROZHODNUL ZNIČIT NÁŠ SVĚT.

ČASOPIS: Pevnost 1/22

Článek od: Redakce - 28.12.2021

Máte už doma lednovou Pevnost?

SPOLEČNĚ S KOLEM ČASU, NOVÝM SPIDER-MANEM A MANU BENNETTEM VSTUPUJE PEVNOST DO DVACÁTÉHO ROKU SVÉ EXISTENCE. LEDNOVÉ ČÍSLO VAŠEHO PRŮVODCE FANTASTICKÝMI SVĚTY JE TU PRO VÁS.

ČASOPIS: Pevnost 12/21

Článek od: Redakce - 22.11.2021

NEJEN FANOUŠCI NEKROMANCIE A KEANU REEVESE SI V NOVÉ PEVNOSTI PŘIJDOU NA SVÉ. BUDOU HOŘET SVĚTY, LHÁŘI I HÁJE DRUIDŮ, A TO JEN A JENOM PRO VÁS.

ČASOPIS: Pevnost 11/21

Článek od: Redakce - 21.10.2021

NADAČNÍ HARI SELDON, KRISTÝNA SNĚGOŇOVÁ A ONDŘEJ NEFF JSOU TVÁŘEMI NOVÉ PEVNOSTI, KTERÁ SE TOULÁ NAPŘÍČ VESMÍREM. MEČE A MAGIE ALE NEZŮSTANOU STRANOU!

ČASOPIS: Pevnost 10/21

Článek od: Redakce - 04.10.2021

NACHYSTEJTE UZENÁČE, NA SVĚT KNIHY A COMIC-CON PRAGUE JSME ZPĚT. NEJEN ČERVENÝM TRPASLÍKEM ALE ŽIV JE ČLOVĚK. A NAVÍC K VÁM NOVÁ PEVNOST PŘICHÁZÍ HNED SE DVĚMA OBÁLKAMI!!!

ČASOPIS: Pevnost 9/21

Článek od: Redakce - 01.09.2021

FANTASTIKA MUSÍ PROUDIT A NIKDO NÁM NEMŮŽE MÍT ZA ZLÉ, JAK HOREČNATĚ VYHLÍŽÍME FILMOVOU DUNU. TOU TO ALE SAMOZŘEJMĚ NEKONČÍ. ZAČNĚTE LISTOVAT A DOZVÍTE SE VÍC.

ČASOPIS: Pevnost 8/21

Článek od: Redakce - 03.08.2021

Undergroundová kotletovská kráska na obalu nové Pevnosti káže revoluci a je připravena toho prozradit mnohem víc. Listujte a čtěte, nebudete litovat!!!

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Časopis