RECENZE: Jim Butcher, Bláznivý úplněk (Harry Dresden 2)

Článek od: Renata Heitelová - 01.06.2010

Jak už název napovídá, druhá kniha o čaroději Harrym Dresdenovi čtenáře zavádí mezi vlkodlaky. Co jsou tihle vlkodlaci zač? A jsou oni ty nejhorší bestie? Harry je sice jediný čaroděj v chicagském telefonním seznamu, ale kšefty mu moc nejdou. V posledních letech pochází většina jeho peněz z funkce konzultanta Oddělení zvláštního vyšetřování, ale po minulém případu černokněžníka spolupráce slábla, a s ní i Harryho příjmy.

UKÁZKA: Jim Butcher, Bláznivý úplněk (Harry Dresden 2)

Článek od: Anonym - 31.05.2010

Harry Dresden, jediný čaroděj v Chicagském telefonním seznamu a konzultant pro paranormální jevy, se potýká s osobními i finančními těžkostmi. Po posledním případu se stále ještě neobnovily dřívější důvěrné vztahy s poručíkem Murphyovou, šéfkou Zvláštního oddělení policie. Ta se na něho obrací s žádostí o pomoc v případě vlkodlaků, sérii podivných vražd, k nimž dochází vždy kolem úplňku. Jakmile je objevena mrtvola mladé ženy v čarodějnickém kruhu, stává se z Harryho Dresdena hlavní podezřelý a musí se postavit nejen „temným" silám, ale i agentům FBI a pouličnímu gangu.

Přihlásit se k odběru RSS - Bláznivý úplněk