RECENZE: Kateřina Surmanová, Zvedá se vítr

Článek od: Madla Pospíšilo... - 04.04.2024

Hodonínská rodačka, novinářka a spisovatelka, toho času žijící v matičce stověžaté, loni čtenáře uhranula svým velmi povedeným románem oscilujícím mezi hororem a thrillerem a s hrůzu nahánějícím názvem Šepot z lesa. Ten jsem si nechala ujít, ale po přečtení autorčina druhého počinu jsem zjistila, že si nutně potřebuju doplnit vzdělání, protože Surmanová se stala mou novou oblíbenou českou spisovatelkou.

ROZHOVOR: Tom Gottwald

Článek od: Daniel Palička - 25.03.2024

Spisovateli Tomovi Gottwaldovi loni u nakladatelství Golden Dog vyšla románová prvotina Polibek choroby. Proto asi nikoho nepřekvapí, že jsme se s nadaným spisovatelem rozhodli udělat rozhovor. Dozvíte se, jak došlo ke spolupráci s Martinem Štefkem, co pana Gottwalda přivedlo k psaní nebo co všechno obnáší práce v rádiu.

DVOJROZHOVOR: Madla Pospíšilová Karasová a její manžel

Článek od: Redakce - 12.12.2023

Posledním rozhovorem s autory z nakladatelství Golden Dog a jejich příbuznými - manželi, manželkami a dětmi - je ten přímo s organizátorkou celého SklepConu a jejím manželem, protože bez jejich odpovědí by to nebylo úplné. Dnes Madla Pospíšilová Karasová a její manžel.

REPORTÁŽ: SklepCon 2023

Článek od: Madla Pospíšilo... - 27.11.2023

Když máte skvělé literární souputníky, není zbytí. Prostě je chcete vidět častěji, nejen na conech či literárních akcích, na nichž se stejně málokdy slezeme všichni, nebo alespoň podstatná většina.
Rozhodla jsem se tedy v těch správných strašidelných prostorách, v pochmurný dušičkový čas, uspořádat historicky první ročník setkání autorů sdružených kolem nakladatelství Golden Dog.

AKCE: HorrorCon 2023

Článek od: Redakce - 08.11.2023

Osmý ročník kultovního festivalu HorrorCon, který široké veřejnosti přestavuje horror ve všech jeho uměleckých formách, se letos koná v sobotu 11. 11. 2023 v pražském klubu Kotelna.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - český horor