ČASOPIS: Pevnost 11/17

Článek od: Redakce - 19.10.2017

SDÍLEJTE, LAJKUJTE A HLAVNĚ HOĎTE VŠECHNY SVOJE STRACHY ZA HLAVU, OCHRÁNCI JSOU ZDE. PŘICHÁZÍ LIGA SPRAVEDLNOSTI A S NÍ NOVÁ, PODZIMEM PROVONĚNÁ PEVNOST!!!


Zlatá komiksová skvadra LIGA SPRAVEDLNOSTI se konečně dostala na plátno a jsme si jisti, že už jen kvůli Wonder Woman a Aquamanovi ji chcete poznat. A co na to poví nový BLADE RUNNER 2049 anebo druhý díl KINGSMAN? A funguje THOROVI stále jeho hromovládné kladivo, jehož úkolem bude zastavit RAGNARÖK? Mimochodem také věříte, že MAGIE SPOJUJE? Tvůrkyni žoldačky Kate Danielové, spisovatelku ILONU ANDREWSOVOU, jsme přitom vyzpovídali v rozhovoru. A jedeme dál. Posvítíme si i na novou povídkovou antologii VE STÍNU ŘÍŠE i na asijské mytologické CTNOSTI KRÁLŮ. Do nejtemnějších hlubin internetu pak vstoupíme románem BOUNTY. Temné bratrstvo nám představí OSTŘÍ MRTVÉHO MUŽE. Svými povídkami zaúřadují DAVID ŠENK a VENDULA KREPLOVÁ. Do vod fantasy romantiky zve DIANA GABALDONOVÁ, protože MOŘEPLAVEC VYPLOUVÁ. Zavzpomínáme si na HUMBOOK, COMICS SALON, ISTROCON i na CONIÁŠE 2017 a na POTTERMÁNII. Navrátíme se i k STEAMPUNKOVÉMU COSPLAYI s Petrou Slovákovou. Společně s WITCHBLADE vstoupíme do KOMPENDIA. V historické sekci zabloudíme mezi DUELISTY i do srdce OPERACE MARKET GARDEN. A to zdaleka není všechno. Pevnost je totiž dokonalý lék na všechny pevnostní chandry! A vy to víte!!!

Obsah nové Pevnosti najdete zde.

Přidat komentář