ČASOPIS: Pevnost 8/17

Článek od: Redakce - 27.07.2017

Nejhýčkanější literární potomek Stephena Kinga konečně opustil stránky knih, což jsme si pochopitelně nemohli nechat ujít. Pistolník Roland i Muž v černém po letech fanouškovského modlení vstoupili na stříbrné plátno. A TEMNÁ VĚŽ bude jízda. V nové Pevnosti ale házíme i další trumfy. Například VALERIÁNA A MĚSTO TISÍCE PLANET. Anebo si zacvakáme zuby s ANNABELLE 2. A slušnými svaly se může pochlubit i seriálová sekce: nabízí jak článek o renesanci haluzárny TWIN PEAKS, tak exkluzivní rozhovor s MARINOU SIRTISOVOU, kterou všichni známe jako Deannu Troi ze STAR TREK: NOVÁ GENERACE!!! A když už tak obcujeme s mistrem Kingem, určitě musíte poznat i knihu měsíce, znepokojivého COLORADO KIDA. Mimochodem, jste připraveni s námi oslavit 20 BÁJEČNÝCH LET S HARRYM POTTEREM? A taky jste tak napnutí, jak dopadla novinka Jany Rečkové LABYRINT U MRTVÉHO ŽENICHA? Pro fandy sci-fi máme přitom i dvě skvělé povídky, jednu od MIRA ŠVERCELA a druhou od ROMANA TURČANYHO. Tím ovšem nekončíme. Přichází George R. R. Martin se SÍDLEM ČERVA. Ohlédneme se i za posledními stránkami KLADIVA NA ČARODĚJE. Podíváme se, co je nového ve světě STRIPŮ. A v Profících se na vaše četná přání začneme s Petrou Slovákovou věnovat STEAMPUNKOVÉMU COSPLAYI. Chybět ale nesmějí ani reportáže z ANIFILMU a z FESTIVALU FANTAZIE. A tohle všechno zezadu jistí jemnocitný bůh YANLUO – WANG. No prostě beneluxus největší, hodící se k mořím, rybníkům i do rozpálených kanceláří. Léto s Pevností je fanouškovská klasika a vy moc dobře víte, že si ho společně parádně užijeme. Protože Pevnost vládne a vy s ní!

Obsah nové Pevnosti najdete zde.

.

Přidat komentář