SOUTĚŽ: Hvězdní honáci - VYHODNOCENÍ

Článek od: Martin Stručovský - 31.03.2014

Děkujeme všem přispěvatelům za došlé a správné odpovědi. A s ohledem na váš velký ohlas na tuto soutěž slibujeme, že se vynasnažíme z vydavatelství W & V vymámit v budoucnu další soutěžní poslech.

Správná odpověď zněla Kája Saudek a na hlas Jiřího Klema se může těšit:

Marian ROHOŠKA z Prahy

Výherci gratulujeme a nebojte se nic, připravujeme další soutěž, tentokrát o komiksový titul z nakladatelství CREW.


Jiří W. Procházka. Buřič a žijící legenda české fantastiky. Máme toho kluka ušatýho rádi, protože nejen píše skvělé věci (ať už Kena Wooda nebo třeba kyberpunkové texty), ale zakládá i zajímavé projekty. Po první ryze české fantasy a sci-fi sérii Agent JFK, kterou vytvořil spolu s Mirkem Žambochem, se vrhnul do víru audioknih. A protože není žádný troškař, ale skutečný megaloman, založil spolu s Radkem Volfem audio vydavatelství Walker & Volf. Jako první vyšli Hvězdní honáci Jiřího W. Procházky, jak jinak kultovní a dnes vyprodané dílo české fantastiky. Takže kdo neměl zatím tu čest anebo si naopak chce pro změnu svou oblíbenou klasiku vychutnat ve fantastickém podání Jiřího Klema, může zkusit štěstí v naší soutěži.

Samozřejmě nabízíme i vydatnou ochutnávku.

Hvězdné honáky Jiřího W. Procházky v podání Jiřího Klema získá ten, kdo nám do 30.3. 2014 na známý email sardensoutez@centrum.cz napíše správnou odpověď na následující otázku:

Který legendární komiksový tvůrce vytvořil k Hvězdným honákům obálku a ilustrace?

Do předmětu napište "Hvězdní honáci" a nezapomeňte uvést vaše jméno a adresu.

Mnoho štěstí přeje redakce Sardenu.

Komentáře

Děkujeme redakci Sardenu za soutěž a blahopřejeme výherci!
Našemu milému Sardenu (a jeho čtenářům) budeme dodávat od každé vydané audioknihy soutěžní CD.
To je přece jasný!

Jsme přece jedné krve... scifistické...
JWP

Přidat komentář