LITERATURA: Zářijové novinky nakladatelství CooBoo a Plus

Článek od: Jan Pechanec - 07.09.2010

Strašidelná zvířata

  • Lynn Hugginsová-Cooperová
  • Žánr: encyklopedie
  • Pro čtenáře od 8 let, 299 Kč
  • Vychází 6.9.

Která ropucha je velká jako malý pes? Která ryba má v lebce tak tenké kosti, že je jí vidět mozek? Který červ stříká na útočníka sliz, aby se zachránil?

Odpovědi na tyto maličko odporné otázky najdete jedině v knize Strašidelná zvířata! Odhalte bizarní chování a příšerné zvyky těch nejpodivnějších tvorů na světě!

Fantasmagorie

  • Julia Bruceová
  • Žánr: fantasy
  • Pro čtenáře od 10 let, 299 Kč
  • Vychází 13.9.

Unikátní atlas skřetů, obrů, démonů, víl, elfů, vlkodlaků a dalších nadpřirozených bytostí, který vás seznámí i se starověkými legendami a mýty od chytré Šeherezády přes šamany vúdú až po Harry Pottera. Naučte se mumifikovat tělo zemřelého nebo jak se dostat kolem nestvůr strážících vchod do říše mrtvých. Prostě spousta informací, o který nikdy nevíte, kdy se vám budou hodit!

Sen noci svatojánské

  • William Shakespeare
  • Žánr: komiks
  • Pro čtenáře od 12 let, 199 Kč
  • Vychází 27.9.

„Čtyři noci utečou jak sen,“ říká královna Amazonek Hippolyta v jedné z nejslavnějších Shakespearových komedií, která se všemi svými náhlými zvraty, proměnami postav a nepřetržitým proudem okouzlující fantazie sama uteče jak sen. Adaptace, která propojuje klasický shakespearovský jazyk v brilantním překladu Martina Hilského s moderním, dynamickým grafickým stylem japonské mangy, se odehrává v současných Aténách, ale přesto z velké části zachovává antický ráz, který námětu přísluší.

Čerpadlo

  • Paolo Bacigalupi
  • Žánr: scifi
  • 349 Kč
  • Vychází 6.9.

Ve sbírce Čerpadlo 6 shromáždil Paolo Bacigalupi 11 svých povídek, ověnčených cenami i přízní čtenářů. Všechny povídky jsou v tom nejlepším slova smyslu spekulativní a provokativní, a čtenáře jedinečnou atmosférou vtáhnou do temné budoucnosti. Některé povídky čtenáři znají z časopisu Ikarie, takže autor pro ně nebude neznámý. V knižní podobě se však u nás představuje poprvé ve výtečném překladu Richarda Podaného.

Generace NULA

  • kolektiv
  • Žánr: komiks
  • 299 Kč
  • Vychází 13.9.

Antologie Generace Nula představuje výběr toho nejlepšího, co na poli krátkých komiksových příběhů v České republice za poslední dekádu vzniklo. Publikace pokrývá mimořádnou stylovou i námětovou pestrost, jež je pro současný domácí komiks tak příznačná.

Generace Nula je šíří svého záběru vůbec první na našem trhu a je doplněna krátkými medailony tvůrců z pera Tomáše Prokůpka.

Přidat komentář