AUDIOKNIHA: Terry Pratchett, Sekáč

Článek od: Petra Elen Mand... - 08.01.2021

Smrť dostal výpověď. Pár auditorům se nezdál, a tak u velkého Azraela zařídili, aby dostal své vlastní přesýpací hodiny, kde písek skutečně ubývá(!). Azrael, znuděný věky, nápad auditorů samozřejmě podpořil. Konečně nějaké vzrůšo! A tak se Sekáč odebral na svět jako smrtelník do té doby, než si pro něj přijde nový Smrť.

AUDIOKNIHA: Evžen Boček, Deník kastelána

Článek od: Petra Elen Mand... - 28.08.2020

Deník katelána, prvotina autora série Aristokratka, Evžena Bočka, právě vychází jako audiokniha . Čekáte-li něco lehkého ve stylu již zmíněné série, nemůžete se více mýlit. Autor se pohybuje na poli realisticky pojatého románu. Audiokniha vás sice nedovede k slzám smíchu, přesto stojí za pozornost.

RECENZE: Audiokniha a seriál Dobrá znamení (Terry Pratchett, Neil Gaiman)

Článek od: Petra Elen Mand... - 03.06.2020

Když se spojí Neil Gaiman, který se proslavil svou láskou k mytologii a dějinám náboženství, a Terry Pratchett se svým výrazně specifickým humorem a projevem, vznikne z toho parodie na Zjevení sv. Jana, která si nebere servítky. Poukáže na slabiny náboženství, předurčenosti i černobílého vidění světa. Dobrá znamení přicházejí.

Nový titul z vydavatelství OneHotBook

Článek od: Redakce - 23.11.2018

Celosvětově populární román americké spisovatelky Diany Gabaldon, podle něhož vznikl i oblíbený seriál Outlander televize STARZ, který bude od letošního listopadu rozechvívat diváky už čtvrtou sérií, vychází jako audiokniha CIZINKA v podání Jitky Ježkové.

OneHotBook: audioknižní novinky, které ještě vyjdou do Vánoc

Článek od: Redakce - 09.11.2018

Až se Ježíšek zeptá, co jste dělali na podzim, můžete klidně říct, že v audikonihách máte jasno. Vydavatelství OneHotBook má pro vás spoustu tipů, které ještě stačí vyjít do Vánoc a mohly by případně posloužit jako pěkný dárek do ouška.  Nebo byste si prostě jenom v aktuální záplavě nových literárních titulů rádi udělali přehled o tom, co ještě dalšího během podzimu vyjde.

Nové tituly z vydavetelství OneHotBook

Článek od: Redakce - 26.10.2018

Vydavatelství OneHotBook si pro svoje posluchače nachystalo hned dvě novinky.  Vydáte se se Škyťákem na další dětská dračí dobrodružstí, nebo se necháte vtáhnout do dalšího děsivého vyšetřování komisaře Joona Linny?

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - OneHotBook