KOMIKS: DCKK Superman: Odkaz

Článek od: Petr Simcik - 26.10.2018

Odkaz je zajímavě pojatý Supermanův origin, který staví víc na vztazích jednotlivých postav než na akci. Clark Kent se znovu narodil, aby to podělal zase zcela novým a neotřelým způsobem. Ano, je to tak, je tu další Supermanův origin a DC komiksový komplet se nás už 44 až 45 svazků (Superman: Odkaz je dvojdíl) snaží přesvědčit, že Superman krom svých originů nemá žádný pořádný příběh...

KOMIKS: Mark Waid - James Robinson - Gabriele Dell´Otto, Amazing Spider-man: Rodinný podnik

Článek od: Martin Stručovský - 23.01.2018

Spider-Man. to nemá v současnosti u nás zrovna nejjednodušší. Série o Ultimate Spider-Manovi vyhořela a jednosvazkový volně navazující Venom (oboje z pera zkušeného Briana M. Bendise) nedopadl o moc líp. Jenže nakladatelství Crew to nevzdává, a tak nám loni naservírovalo další komiks, tentokrát z řady Amazing Spider-Man. Ten má podtitul Rodinný podnik.

KOMIKS: The Brave and the Bold: Vládci štěstí - Robert G. Haney, Mark Waid

Článek od: Petr Simcik - 27.11.2017

Od Brave and the Bold: Vládci štěstí jsem podle ilustrace na obálce čekal jen to nejhorší. Po zkušenosti s několika posledními DCKK jsem si nějak nedokázal představit, že mě další týmovka udělá šťastným. Naštěstí, i přes avíza na internetu, tihle Brave and the Bold nejsou týmovka, ale spíše něco na způsob Marvel teamupu.

Přihlásit se k odběru RSS - M. Waid