DVOJROZHOVOR: Martin Štefko a Jiří Sivok (Smečka)

Článek od: Daniel Palička - 16.04.2024

Antologie Smečka je masivní projekt, který má sloužit jako velká oslava nakladatelství Golden Dogu. Knihu jsme na Sardenu nemohli jen tak vynechat. Proto jsme si pro vás kromě série speciálních článků připravili dvojrozhovor se spisovateli Jiřím Sivokem, editorem celé sbírky, a Martinem Štefkem, vlastníkem Golden Dogu a vydavatelem Smečky. Pokud se chcete o sbírce dozvědět co nejvíce informací, tak se pohodlně usaďte a čtěte dál. Rozhovor se dvěma sympatickými autory právě začíná!

RECENZE: Elizabeth Engstrom, Když nás temnota miluje

Článek od: ena - 11.04.2024

Elizabeth Engstrom je ostrieľaná americká spisovateľka. Je to predstaviteľka starej školy, ktorá má čitateľom stále čo povedať a mladých autorov čo naučiť. Když nás temnota miluje a Krása je... sú dve z noviel, ktoré nás zavedú na americký vidiek, do miest plných ľudí, fariem, jednoduchého, no ťažkého života. Niekde tam, v prírode, no hlavne v hĺbke ľudských myslí, sa ukrýva množstvo temných zákutí, myšlienok a skutkov.

MINIROZHOVORY: Smečka, část čtvrtá

Článek od: Jana K. - 09.04.2024

Přinášíme vám poslední část minirozhovorů s autory hororové sbírky Smečka. Tentokrát s Ondřejem Kocábem, Kateřinou Malec Houfkovou, Karin Novotnou, Lukášem Vavrečkou a speciálním hostem sbírky Mortem Castlem.

MINIROZHOVORY: Smečka, část druhá

Článek od: Jana K. - 26.03.2024

Smečka, sbírka hororových povídek, se blíží. A my vám přinášíme exkluzivní rozhovory s jejími autory. Dnes s Madlou Pospíšilovou Karasovou, Veronikou Fiedlerovou, Přemyslem Krejčíkem a Martinem Štefkem.

MINIROZHOVORY: Smečka, část první

Článek od: Jana K. - 19.03.2024

Smečka, sbírka hororových povídek, se blíží. A my vám přinášíme exkluzivní rozhovory s jejími autory. Dnes s Terezou Kadečkovou, Petrem Bočkem, Ludmilou Svozilovou a Tomášem Martonem.

RECENZE: Matthew A. Clarke, Troll

Článek od: ena - 18.03.2024

Na sociálnych sieťach je to dnes o nervy. Vlastne je to aj o život. Predpokladám, že všetci obývame virtuálny priestor a stretávame tam ľudí, ktorí sú normálni, nenormálni aj psychopatickí. Bežne sme svedkami vášnivých debát, hejtovania, šikany či aspoň urážok. O vypúšťaní hoaxov a trolingu ani nehovorím. Nuž a za hoaxami sú ľudia, ktorých to baví a podaktorí sú za to dokonca platení. Avšak stretnúť trola, ktorý sa na vás zavesí a začne vám strpčovať život, nechce nikto z nás. Hrdinovia tejto novely si s trolom užili svoje, avšak rozhodli sa brániť. Chcete vedieť viac? Verte mi, že chcete...

RECENZE: David Demchuk, X

Článek od: ena - 10.01.2024

Toronto sa kedysi dávno volalo York. Dnešný názov je odvodený z indiánskych jazykov. V nich slovo Tkaronto označovalo miesto zhromaždenia. Dnes je z Toronta obrovská metropola plná života a obyvateľov rôznych rás, vyznaní a sexuálnej orientácie. Nuž a práve muži milujúci mužov v tomto meste už desaťročia miznú bez stopy. Nikto sa nad tým nepozastavuje, nepátra, nikomu nechýbajú. Skutočne za nimi nik nesmúti?

 

RECENZE: Ev Knight, Čtvrtá děvka

Článek od: ena - 14.11.2023

Dosť často sa stretávam s názorom, že ženy nevedia písať nič iné ako tie svoje zamilované, ružové príbehy plné vypracovaných mužských brušných svalov. Opak je pravdou. V Čechách aj na Slovensku máme skvelé autorky drsných hororových príbehov, na hony vzdialených od tých trblietavo sladkých. Ev Knight je síce Američanka, no horor písať vie, a to sakramentsky dobre. Svedčí o tom aj jej kniha Čtvrtá děvka. Ak mi neveríte, čítajte ďalej. A ak ste mi uverili, čítajte tiež. Bola by škoda nedozvedieť sa o tejto knižke viac...

ROZHOVOR: Mort Castle

Článek od: Daniel Palička - 27.10.2023

Naše pozvání přijala ikona amerického hororu, spisovatel Mort Castle. Bavili jsme se o spolupráci s nakladatelstvím Golden Dog, povídkové sbírce Nový měsíc na vodě nebo o antologii bradburovských povídek Rej stínů. A na co dalšího jsme se ho zeptali? Čtěte dál a dozvíte se více!

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Golden Dog