Jedním tweetem – prosinec 2021

Článek od: Jan Křeček - 08.12.2022

No jo, zase jsme trochu zaspali (dobu). Pardon. Je čím dál těžší udržet nadšení a hlídat si začátek měsíce – jsou jiné úkoly,  už zase bude čas vyhlásit Knihu roku Sardenu, prostě pořád něco. Ale přece bychom vás neochudili o to, co se (nám) dělo před rokem v prosinci. Vše prozradí tweety.

 

1.12.2021
Konečně jsem se dostal k románu Poslední bůh od Lucie Lukačovičové. Nejzajímavější je na tom ta Indie, hned by tam člověk zajel!

2.12.2021
Podzim a zimu nemám ráda, protože je očividně osm večer, tma jako v pytli… a přitom ještě nejsou čtyři.

3.12.2021
Dneska se jdeme podívat na představení nové hry od Amanity a potom do kina na Resident Evil. Čekám, že to pro mě jako pro fanouška hry zase nebude podle představ, takže vypínám mozek a zapínám potřebu se bavit.

4.12.2021
Už se to blíží… období, kdy má být klid, ale kdeže, jako na potvoru je pracovně největší frmol! :)

5.12.2021
Jak tak koukám na zápas o mistra světa v šachu, hraju mnohem víc šachy! Škoda, že ne tak dobře…

6.12.2021
Dnešek uběhl tak rychle, že jsem ho ani nestihl zaregistrovat.

7.12.2021
Zhlédl jsem po dlouhé době celé Vánoční prázdniny (1989) a musím říct, že čím jsem starší, tím míň blbý se mi to zdá. :) Dokonce jsem si to docela užil…

8.12.2021
-

9.12.2021
Abych citovala své žáky. SNÍH!

10.12.2021
Vkročit do obchodů v pátek odpoledne a ještě v prosinci je docela adrenalinový sport.

11.12.2021
Dying Light na Switch pokořen i s DLC Following a Hellraid a je to skvěle udělaný port. Všechna čest. A Hellraid, i když jde o takový přívěšek, určitě taky stojí za to si zahrát. Bylo by fajn mít možnost nosit brnění a mít strom dovedností, ale když nic nečekáte, příjemně překvapí.

12.12.2021
Přemýšlím nad tím, jak samozřejmě bereme vymoženosti této doby. Tenhle tweet píšu z vlaku a vůbec mi to není divné, naopak jsem nespokojený, když internet ve vlaku nefunguje…

13.12.2021
-

14.12.2021
Právě jsem se dozvěděl, že XB-1 lze číst elektronicky. Opravdu je potřeba to zjistit náhodou z Facebooku? Co třeba to propagovat? Když časopis furt krachuje, co ho zkusit prodávat? Jen u mě jste přišli o roky předplatného, protože o tom, že je na Alze, prostě NEVÍM!@Martin_Sust

15.12.2021
-

16.12.2021
Někdy člověk scrolluje Twitter a počítač mu zamrzne. A zrovna to není na pro práci vhodném tweetu. Pak se jen modlíte, ať zrovna nejde někdo kolem.

17.12.2021
Začíná období vánočních večírků. Těším se na tatarák.

18.12.2021
Teprve když v USA platíte u dětského doktora hotově v přepočtu 5000 Kč za poslechnutí zádíček a konzultaci kašle s tím, že dostanete radu, ať si koupíte sirup, to vše po hodině a půl čekání… tak pak oceníte české zdravotnictví a pojištění.

19.12.2021
Vzpomínáte, jak vždycky hokejisté všechno prohráli, než vyhráli MS nebo olympiádu? Třeba jsou současné špatné výsledky dobré znamení! Nejvíc mě na tom baví, že až budeme vydávat Jedním tweetem, bude už po olympiádě a budeme znát výsledky…

20.12.2021
Visí mi tu: rozhovor s Leonardem Medkem, recenze na Piranesi pro Host, redakce Asprinova Mýtu pro Triton, série článků o odborné fantastice pro Sarden a recenze na jednu odbornou knihu. Rád bych to zvládl o Vánocích, ale je toho fakt hodně. Kam se ten čas ztrácí?!

21.12.2021
Z pracovní strnulosti mě vždycky dostane ta správná hudba, problém je přijít na to, jaká. Někdy žánr, někdy konkrétní kapela, a to je kumšt ji najít. Je to zvuková šifra, klíč, který otevře v hlavě správný zámek, a někdy je řešení opravdu nečekané… hudba z indických komedií?

22.12.2021
Čtu Praskliny od Kláry Vlasákové. Má to fantastickou premisu (na Zemi se objeví jakási podivná koule, která ovšem vůbec nic nedělá) a je to hodně zvláštní. Tak kdybyste si chtěli zkusit tak trochu jinou fantastiku.

23.12.2021
Je čas salátů, rodinné pohody a zakrývání pohlavních orgánů soch.

24.12.2021
Krásný Štědrý den všem!

25.12.2021
Zvláštní to situace. Dcera nám doporučila komediální seriál o dvou homosexuálních důchodcích a on je fakt skvělej! :) Takže posílám doporučení dál: Vicious…

26.12.2021
Dnes, 26. prosince 2021, zemřel básník Karel Šiktanc. Ach jo.

27.12.2021
Dnes odpoledne konečně na Matrix. Jsem zvědav!

28.12.2021
Nevím, jestli se v redakci shodneme, ale já jsem z nového Matrixu upřímně nadšený. Sem tam to mělo trikově MEH momenty, ale upřímně, který Matrix neměl nějaký trikový sek. Je to masivní, dobře vypadající fanservis se spoustou moc povedených inovací, které jsem si užil.

29.12.2021
Nějak jsem se namlsal na šachy a koukám teď na MS v rapidu a bleskovém šachu. Je to drama! :)

30.12.2021
Každý den kontroluju, jestli nemám napsat jedním tweetem, protože mezi Vánoci nerozeznávám dny od sebe. A dneska konečně mám! Tak tady ho máte.

31.12.2021
PF 2022.

Přidat komentář