Jedním tweetem – říjen 2021

Článek od: Jan Křeček - 06.10.2022

No tak dobře, tentokrát jsme to skoro o týden nezvládli. Holt jsme lidé a zapomínáme. Ale i říjnové Jedním tweetem je už dlouho připravené. Prakticky rok. Vzpomínáte, jak… nebojte, my také ne. Ale máme to zapsané. A když si to člověk připomene – spadly sociální sítě, byly odhaleny Pandora Papers, byly volby (jo, i loni), covid… A jestlipak víte, co se stalo Alecu Baldwinovi? A že byl odhalen vrah Zodiac? A schválně: kdo z nás tří kupoval auto, kdo byl v Bruselu a koho spíše než volby zajímal trailer na nový Resident Evil? Spoiler: Cyberpunk 77 jsem pořád ještě nezačal hrát. O našem říjnu 2021 více v tweetech:

 

1.10.2021
Slibují hezké počasí na víkend. Teď kdyby bylo ještě hezké počasí po ránu, aby člověk nemusel tahat ty bundy.

2.10.2021
Člověk by neřekl, že takový Halloween může být i docela vkusný svátek podle oblasti, ve které se koná. :) Otázka je, proč si naše markety vzaly z celé té dekorační parády to nejhorší a zásobují nás tím nejnevkusnějším, co se dá sehnat. Jak vidno v USA, jde to i jinak a lépe...

3.10.2021
Chtěl jsem napsat o tom, že ve vlaku z Prahy do Brna se dobře pracuje, ale Pandora Papers jsou ještě větší drámo než dnešní derby Sparta-Slavia!

4.10.2021
Nefunguje Facebook, Instagram a WhatsApp, problémy hlásí i Twitter. A jak začíná váš apokalyptický scénář?

5.10.2021
Vesmír Falloutu je úžasný a strašně mě mrzí, že to ještě nikdo nevzal do rukou a nezačal psát lore knihy, jako je tomu třeba u Warhammeru, Diabla, StarCraftu nebo Mass Effectu. Toho prostoru je tam spousta. Vesmír plný šílených vědců, robotů, laserů, monster a apokalypsy

6.10.2021
Pokud se na nás předvolební agitace doteď nevalila dost, aktuálně to vrcholí. Vlastně mi to nevadí, ale trochu mě děsí, jak to o víkendu dopadne. Web jako Sarden by měl být nejspíš apolitický, ale snad nikoho neurazím drobným apelem: běžte o víkendu volit. Díky.

7.10.2021
Čekala jsem od roku 2021 leccos, ale že odhalí Zodiaca, to opravdu ne.

8.10.2021
Dnes začínají volby. Ale mě zajímá jen trailer na nový Resident Evil.

9.10.2021
-

10.10.2021
Hlasy sečteny, prezident v nemocnici a já už druhý den nepřečetl ani stránku, protože v jednom kuse sleduji vše volební. Priority, priority…

11.10.2021
Šel jsem dnes do knihovny pro dvě knihy. Přišel jsem s deseti. Ještěže jsem nešel do knihkupectví…

12.10.2021
V USA můžete použít na dálnici E-Zpass, což je elektronická známka, kterou ale jediný můj stát nevydává. Nebo můžete platit asi padesáti dalšími způsoby, město od města jinak, a někdy ani to ne. Prostě vám to u brány řekne, že jen E-Zpass… Otočit se nejde a jinudy taky ne. :)

13.10.2021
A kapitán Kirk i s KOMPLETNÍ posádkou je zpět, vypadá to, že modrá byla v případě uniforem dobrá volba.

14.10.2021
Ray Bradbury's 2116 rozjelo Startovač, dlouho jsem se na něj těšila, protože mě muzikál, ještě v anglické verzi, jako fanouška Bradburyho nadchnul.

15.10.2021
Squid Game měla zajímavý příběh, ale ten konec mě moc nevzal.

16.10.2021
Zatímco Comic-Con teprve začal, na Pražském hradě a okolí už se roleplay a cosplay provozuje delší dobu. Myslím, že Jirka Ovčáček by měl za Grímu Červivce dostat nějakou tu cenu a Milošův Théoden by také neměl být zapomenut. Mynářův Petyr Baeliš je jen třešinkou na dortu…

17.10.2021
Z dnešního výletu do Olomouce mě kromě toho, že jsou tam zajímavě architektonicky přetvořená dvě sila, zaujala stálá expozice Muzea umění Olomouc s názvem Století relativity. Zastavte se, až budete mít cestu. A virtuálně je to zde: https://artsandculture.google.com/streetview/muzeum-um%C4%9Bn%C3%AD-olom...

18.10.2021
Stejně jsou nejvtipnější Opráski. „Prezident nemůže vykonávat úřad podle lékařů, podle vlekařů ovšem ano.“ „A tak si u nás lžijeme.“ Co status, to skvost!

19.10.2021
Kupovat v USA auto do 100 000 je docela zážitek, vychytat všechny ty skryté vady, odfiltrovat prodejce podle toho, jak moc se snaží… protože když se snaží moc a tlačí, jak je auto supr, máte vzadu v hlavě takový ten zvoneček – pozor, tady něco nehraje. No, držte mi palce…

20.10.2021
Kamarád mi ukázal Braveland Heroes. Prý je to trochu jako Heroes of Might and Magic III. Zatím se trochu bojím, že mi to ukazovat vůbec neměl… Ale třeba to nebude tak návykové…

21.10.2021
Všude samej covid, všude samé zpřísňování opatření, ale na JIP k prezidentům se smí bez roušek.

22.10.2021
Vrána se opakuje. Nešťastná střelba na natáčení westernu Rust. Jedna mrtvá, jeden zraněný a zhroucený Alec Baldwin.

23.10.2021
Něco pozitivního pro dnešek. V obchodě s hrami jsem potkal prodavačku, která měla asi 200 kilo, topík, břicho jednu velkou strii, červený obličej, řídké vlasy, gigantický zadek narvaný v legínách… a přes to všechno mi svým způsobem přišla hezká, slušely jí brýle a úsměv.

24.10.2021
Dočetl jsem Butlerovou a teď chvíli nevím, co číst. Asi se pustím do Op Oloopa. A pořídil jsem si na Steamu Cyberpunk 2077, ale s mým tempem to bude tak na rok…

25.10.2021
Ve školním dramaťáku se snažím propašovat do dantovského pásma scénických čtení Kulhánkovu Vyhlídku na věčnost. Zatím to nikoho nepřilákalo, ale… to přijde!

26.10.2021
Dying Light, GTA 3, Vice City, SA pro Nintendo Switch… prosím ještě Fallout a třeba Forzu a můžu fakt přestat snít o herním počítači.

27.10.2021
Nestíhám twítovat, jsem na to moc v Bruselu!

28.10.2021
Naladěná Halloweenem jsem začala hrát Posla smrti. Takže zase budu X hodin nepoužitelná, protože budu pařit.

29.10.2021
Firma Facebook se přejmenovala na Meta a slibuje virtuální budoucnost ve stylu Ready Player One. Nabízí se otázka, zda se děsit, nebo slavit.

30.10.2021
Dying Light je i na Switchi pecka, ale už jsem za ta léta zapomněl, jaká je Crane na začátku sračka. :) Škoda, že neportují taky Dead Island… Sharknado mezi hrami…

31.10.2021
Cesta vlakem z Bruselu do Brna je vesměs příjemná, relativně levná a ekologická… jen je to zatraceně dlouhé! Dvanáct hodin na cestě. Ještě dvě zbývají.

Přidat komentář