Jedním tweetem – srpen 2021

Článek od: Jan Křeček - 01.08.2022

Před rokem byla olympiáda, letos je jen ta šachová (v Chennai v Indii a je to napínavé – každý den to sleduji!). Loňský srpen byl ve znamení prázdnin (dva z autorů tweetů jsou učitelé), cestování (Petr Šimčík objevoval Ameriku, já byl poněkolikáté v Gruzii), znovuotevřených kin a v neposlední řadě docela šíleného světového dění. A to jsme si mysleli před rokem a před ruským útokem na Ukrajinu! Pokud už si to nepamatujete, Talibán dobýval Afghánistán… Ale jinak je znát, že jde o letní měsíc: mnohokrát jsme na tweetovací povinnost zapomněli! Tak tedy k srpnu 2021:

1.8.2021

Bartoš přirovnal svůj souboj s Babišem v Ústí ke Hře o trůny, Babiš zas v pondělí nese Zemanovi jako obětinu za dosazení na trůn Koudelkovu hlavu… Tak se nám ty světy (ne)pěkně prolínají :)

2.8.2021
-

3.8.2021
-

4.8.2021
Jako velký fanda retrohraní jsem musel navšítit Retro Games Shop ve West Haven, už jen ze zvědavosti. A i když to nemůže konkurovat Japonsku, spousta zajímavých věcí se tam najít dá. V mém případě třeba Namco Museum DS s hrou Mappy, kterou jsem hrál poprvé po třiceti letech.

5.8.2021
Po několika týdnech v Gruzii, kde čas běžel úplně jinak, je návrat do české reality zvláštní. Vím, kolik je hodin, vím, který je den. Téma na povídku o cestování v čase!

6.8.2021
S návratem domů souvisí jedna nepříjemná věc: letní alergie. Letos se po x letech díky lékům poprvé nedusím, ale senná rýma taky není žádná výhra.

7.8.2021
V Americe mají výborné pivo. Tak, a je to venku! :)

Pravda, zkušenost jen s východním pobřežím, na západě to vůbec nemusí platit, ale měl jsem i pivo z Havaje a je úžasné. Kam se hrabeme. :(

8.8.2021
Po více než měsíci v klidu doma. Čas začít pracovat. Zítra.

9.8.2021
Když ve Třetí severní síni vyšel Měsíc, vypravil jsem se do Deváté předsíně pozorovat spojení tří Přílivů. (S. Clarková: Piranesi, překlad: Viktor Janiš, první věta)

10.8.2021
-

11.8.2021
Vařím. Oblíbil jsem si pomalé hrnce, je to sice na dlouho, ale je to jednoduché a dobré. A dá se u toho psát na Twitter.

12.8.2021
Dnes jsem poprvé viděla otevřený hrob, do kterého se dávají jen urny. Nevím, co jsem si představovala, ale už se nebudu iracionálně bát, že do nějakého zahučím.

13.8.2021
Jason Voorhees posílá prázdninové pozdravy.

14.8.2021
Tak jsem si začal zkoušet testy autoškoly státu Connecticut a… no, největší potíž bude angličtina a nepochopení naprosto triviálních otázek… :)

15.8.2021
Tálibán v Afghánistánu dobyl všechna velká města kromě Kábulu. Kéž by to bylo sci-fi, a ne realita.

16.8.2021
Začal jsem hrát Outer Worlds. Je to podobné Falloutu, ale vlastně vůbec ne. Plus spousta napůl skrytých vtípků. Zatím dobré!

17.8.2021
Dobrá zpráva pro mě, špatná pro můj volný čas. Fallout 4 je dostatečně optimalizovaný, aby mi šlapal na počítači, což jsem považoval za nemožné, takže hurá do Commonwealthu…

18.8.2021
Letní škola pro učitele je něco jako první školní výlet: člověk jede někam do pryč s mnoha neznámými lidmi. Naštěstí jen na dvě noci.

19.8.2021
Co otevřeli kina, jsme tam zase pečení vaření. Tentokrát Free Guy. Vtipné, pro gamery, ale důležité vypnout mozek.

20.8.2021
A když už jsem u toho prázdninového sledování – What If...? má za sebou dva díly. První byl fajn, ale starý příběh s novou hrdinkou. Druhý se konečně odvázal a ukázal nám úplně novou zápletku. Obavy zatím zažehnány.

21.8.2021
Ze sobotního oběžníku našeho bytového komplexu... If you lose power be patient and remember we are going through a hurricane. UI is staged all around the state to work hard to restore the power once the storm is over. Henri se blíží...

22.8.2021
„…že chci jen s Tebou být a se psy chodit ven / To byl zase smysluplný den.“ (X. Baumaxa: Pošumaví) Až na ty psy, samozřejmě.

23.8.2021
Šťastná volba dobrá, ale už se těším, až začne Šťastné pondělí.

24.8.2021
Hráči na YouTube si z pochopitelných důvodů vypínají u natáčení hudbu, a tak jsem slyšel motiv Railroad z Fallout 4 dnes poprvé. Celou první misi se mi z ní tajil dech. V kombinaci s „terminátory“ a vládním bunkrem to mělo úžasnou bondovskou atmosféru...

25.8.2021
Jdu do divadla. Dokud to jde.

26.8.2021
Tohle léto bylo protivně pršavé a vypadá to, že září nebude jiné.

27.8.2021
Čtení zpráv mě deprimuje. Místo nich si tak jen opakuji: Jednorožci. Duha. Sladkosti.
Pak je líp na světě.

28.8.2021
Zdravím z Providence, města H. P. Lovecrafta. Abych si trochu přihřál polívčičku, na sardením Instagramu je pár fotek zajímavých míst a jednoho úžasného knihkupectví.

29.8.2021
-

30.8.2021
-

31.8.2021
Nejlepší čerstvé ovoce na vylouhování do vody jsou prostě bez debat jahody. :)

Přidat komentář