Jedním tweetem – červen 2021

Článek od: Jan Křeček - 03.06.2022

V minulém měsíci jsme k vydaným tweetům nic nenapsali, tento měsíc jsme zase kvůli jiným povinnostem zaspali a Jedním tweetem vydáváme až v pátek 3. června. Co nás trápilo a těšilo? Co jsme četli? Nepřestává nás fascinovat, jak daleko ty teprve loňské události jsou. Do kin šla Cruella, štvaly nás mouchy, vyčerpávalo nás vedro, trpěli jsme po druhých dávkách očkování. Český fotbal překvapil účastí ve čtvrtfinále Eura… a Moravu překvapilo tornádo. A ten rozhovor s Leonardem Medkem (a už je to velmi trapné!) stále nevyšel a existuje pouze v audiozáznamech. Přejme si, ať je ten aktuální červen klidnější.

 

1.6.2021
-

2.6.2021
Nejhorší na návratu do škol je ranní vstávání. Co takhle posunout začátek školy třeba na 9:00?

3.6.2021
O víkendu jsme viděli Cruellu. Šla jsem do toho s tím, že se budu smát. Ale nakonec mě to i docela bavilo.

4.6.2021
Když jsem byla na základce já, byla jsem se superhrdinama a fantastikou za trapku. Dnes kolem chodí holčina a každý den povídá: „Paní učitelko, už jen X dní do Lokiho.“ Máme z toho obě velkou radost.

5.6.2021
Já tu mouchu normálně zabiju!!! No sakra, nezabiju, protože tu mrchu netrefím. Tohle je první naprosto neunavitelná moucha, co jsem viděl. Už dvě hodiny si nesedla. Dvě podělaný hodiny dělá bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz, bzzz

6.6.2021
O víkendu jsem hlídal neteř a synovce. Jak to lidé s dětmi dělají, že zvládají i jiné činnosti?!?

7.6.2021
Jsem letos třídní maturantů. Začátek dobrý, dnes všichni udělali – a to jsem měl o ty odpolední strach. Jen tak dál!

8.6.2021
-

9.6.2021
„Žila kdysi jedna žena jménem Aude Přemoudrá, dcera Ketilla Plochonosého, jež byla královnou.“ (první věta románu Laurenta Bineta Civilizace)

10.6.2021
Po dva dny mě desetiminutový déšť a zima chytly zrovna na cestě domů. Asi jsem si naštvala karmu.

11.6.2021
Konečně se otevřely kina. Čas o víkendu posedět a přesolit se popcornem.

12.6.2021
-

13.6.2021
Včera jsem dělal rozhovor s Leonardem Medkem. Začali jsme ve čtyři, skončili jsme po deváté, materiálů mám tolik, že to budu zpracovávat tak půl roku. Ale někdy bude rozhovor!

14.6.2021
Stihl jsem konec fotbalu a dal jsem si v hospodě pivo. Doma jsem zjistil, že je potřeba dopít víno. Pokud si tohle přečtu za rok a situace bude stejná, budu vědět, že je něco špatně…

15.6.2021
Druhá dávka Pfizeru mě docela sejmula. Teplota a a bolesti rukou a nohou. Na druhou stranu berte mě s rezervou, jako chlap mám na to trochu nárok :) Žena jako silnější polovička je naprosto v pohodě.

16.6.2021
Jdu ven na volejbal. Kdybych už sem nikdy nic nenapsal, umřel jsem na vedro.

17.6.2021
Vždycky si říkám, že by na rodičák nemusel nikdo chodit. Potom nikdo nepřijde a já se dvě hodiny nudím ve škole. Musím si dávat bacha na to, co si přeju.

18.6.2021
Nastává ten nečas, kdy je uvnitř lépe, než venku.

19.6.2021
Instalace nového software v čipu proběhla úspěšně, nyní nejen že mám v žilách aktualizovaný Windows 10, ale krom toho jsem magnetický a vysílám 5G. Jen jsem očekával, že se s aktualizací uvolní nějaká ta RAM, a bohužel mám plnou hlavu blbostí jako před tím. Nebo bohudík, možná :)

20.6.2021
Vedro, vedro, vedro…

21.6.2021
-

22.6.2021
StarTrek: TNG „The Defector“ mě naplňuje nadějí, že Američané jednou přejdou na metrický systém, jelikož automat na Enterprise v jeho parametrech funguje… Druhá varianta je, že je to proto, že kapitán je Francouz a USA používá imperiální míry jako jediné místo ve vesmíru :D

23.6.2021
Vedro je sice o něco málo menší, ale mozek mi stále nefunguje – jinak bych pořád nezapomínal na Jedním tweetem…

24.6.2021
Dneska jsme šli na paintball. Děti se totálně zamazaly barvou, oblečení zelené, obličeje popatlané. „Fuj, to je kyselý!!!!“ řvaly, když olizovaly barvu...
A pak šly hrát.

25.6.2021
Tornádo. Víc asi nemám co říct, je to strašný.

26.6.2021
Fallout na Nintendo Switch, máloco si tak dlouho přeju, a ono furt nic. Asi to ani nikdy nevyjde, ale… teď jsem narazil na Outer Worlds, hru od Obsidianu, kterou jsem úplně zazdil, a jo, je to prostě Fallout New Vegas ve vesmíru. :) Přání se někdy svým způsobem nečekaně plní.

27.6.2021
Je to zcela mimo literaturu, ale… Češi vyhráli v osmifinále nad Nizozemskem 2:0!

28.6.2021
-

29.6.2021
Nebudu všechno svádět na covid, protože by to přišlo tak jako tak, ale už rok jsem naprosto paralyzovaný, co se týče nadšení do práce. Do všeho se musím neuvěřitelně nutit, kreativita na 10 % :( A není to HO, ale tak nějak náladou obecně... snad to jednou přejde jako vždycky.

30.6.2021
Skončil podivný školní rok. Snad děti dostanou za vysvědčení (fantasy/sci-fi) knihu. Nechť jsou nám knihkupectví i nadále otevřena!

Přidat komentář