Jedním tweetem – květen 2021

Článek od: Jan Křeček - 01.05.2022

1.5.2021
První máj, lásky čas. Tak se mějte rádi a odpočívejte.

2.5.2021
Čas se krátí, má milá. Skončíme začátkem světa, ano? Ano. Skončíme. (N. K. Jemisinová: Kamenné nebe – je čas tu trilogii konečně dočíst…)

3.5.2021
O politickém stavu naší země získávám nejvíc informací z pořadu Jindřicha Šídla Šťastné pondělí. Jestli ono to nevypovídá… vlastně o všem.

4.5.2021
Naše vláda konečně desátého povolí pustit lyžařské vleky, snad tu sezónu ještě doženou :D Jo, a máme Star Wars Day: May the 4th Be With You

5.5.2021
Člověk se na ty děti snaží být po návratu do školy hodný, a oni mu to vrátěj se slovy: „A kdy už začneme něco dělat? Končím s hraním.

6.5.2021
Musím napsat Nedělník, musím napsat Nedělník, musím napsat Nedělník…

7.5.2021
Položme si zásadní otázku: Je větší pravděpodobnost, že se farmaceutické firmy, Bill Gates, vlády světa od Číny až po USA tajně spikli na masivní genocidě lidské rasy a ovládnutí zbytku pomocí nanorobotických čipů a speciálně vyšlechtěné nemoci, nebo že jste paranoidní?

8.5.2021
První pořádně teplý květnový víkend a mě zajímá jen a pouze nový Resident Evil.

9.5.2021
Dnes mám radost. Ráno jsem z jedné vody načisto napsal slíbený Nedělník – a hned se pod ním rozběhla příjemná diskuze. Jsem zvědav, jak to budu číst za rok, až si tuhle zprávu přečtu.

10.5.2021
Přinesl jsem si z návštěvy u babičky její výborné tvarohové koláče. Těším se na snídani a těší mě, že se těším.

11.5.2021
Onen zmiňovaný Rezident Evil 8 se neskutečně povedl. Krásně se na to kouká a jeho hraní je očividně fakt výzva. Zvlášť pokud si ho zopakujete na obtížnost Village of Shadows jako Patrikturi (https://www.twitch.tv/patrikturi).

12.5.2021
Celý den čekám na bouřky a ona je všude, jen nad Hradcem zase nic. Den je ještě mladý, třeba překvapí.

13.5.2021
Deskovka Ztracený ostrov Arnak. Už to doma hrajeme asi dva měsíce – a pořád nás to baví!

14.5.2021
Pátek je bláznů svátek. Tohle je moje první JT v pátek. Začínám originálně.

15.5.2021
Sedim na letišti v Zurichu a mam za sebou dva infarkty. Cestování v době covidu, do Ameriky a se psem je ohromná legrace, zvlášť kdyby se to netýkalo mě :)

16.5.2021
Tento víkend je po nějaké době nepracovní. Ne že bych neměl spoustu práce, ale i přesto se programově flákám. A s notnou dávkou optimismu jsem na léto koupil letenky do Gruzie.

17.5.2021
Vypadá to, že se příští týden vrátí studenti gymnázií do škol. Jsem zvědavý, jestli ještě vím, jak se učí jinak než online…

18.5.2021
Hlava 22 je v Americe všudypřítomná. Když si chcete pořídit internet, potřebujete US telefonní číslo, které musíte aktivovat v aplikaci, jež si můžete stáhnout hádejte kde… :) A když už najdete hotspot, Google vám řekne, že nejste Američan, leda byste měli americké číslo...

19.5.2021
-

20.5.2021
Na balkoně si pěstuju krásnou pavučinu. Schválně tam nechodím a čekám, co se chytí.

21.5.2021
Včera všem školám pohrozili bombou. Čas, aby si učitelé k oborům nutným pro jejich zaměstatní přidali i zneškodňování pyrotechniky.

22.5.2021
Uber / UberEats v USA je opravdu spolujízda, ne ta taxislužba s jedním řidičem jako u nás. Poznal jsem to, když mi jídlo z indické restaurace přivezla grupa asi deseti černochů narvaná v pětimístném jeepu :)

23.5.2021
Mistrovství světa v ledním hokeji je letos veselé. Lotyšsko porazilo Kanadu, Kazachstán zdolal Finsko, Dánsko Švédy – a ty samé Švédy přehráli i Bělorusové. Čekám, zda nás porazí Velká Británie.

24.5.2021
V těchto dnech probíhají didaktické testy, Slovensko vyhrálo nad Ruskem, řeší se běloruský únos letadla a vláda hlásí, že v létě budou PCR testy zadarmo (i když bych řekl, že peníze nebudou vůbec na nic). Stále žijeme v zajímavých časech.

25.5.2021
Nemělo by to být dva dny politické, ale zajímavé časy se prohlubují. Dnes proběhl návrat z politických mrtvých Adama Vojtěcha a také vyplavaly sexuální kauzy Dominika Feriho, nenápadně těsně před volbami, takže v každém případě špatně, jak pro oběti, tak pro údajného pachatele.

26.5.2021
Dnes je u nás domovní schůze. Těším se, že tam budu hledat typy osobností podle filmu Vlastníci.

27.5.2021
Ráno jsem se vzbudila v bazénu. Jen škoda, že je v kuchyni.

28.5.2021
V březnu jsem si dávala očistu od médií, protože té pandemie na mě bylo moc. Myslím, že si dám repete, protože chaos, zdá se, nekončí.

29.5.2021
-

30.5.2021
Dokončuji úpravy na rozsáhlém článku Dana Tučky o filmu Poslední z Aporveru (a o tom, proč to nevyšlo). Je to moc dobré! Máte se na co těšit!

31.5.2021
Dočetl jsem Chmurného Válečníka. Chtělo by to recenzi, ale na takto specifickou knihu by to chtělo specifickou recenzi – a mě nic nenapadá.

Přidat komentář