Editorial: Na hranici dospělosti

Článek od: Martin Stručovský - 26.05.2017

A jsme zase o rok starší. Sedmnáct let je věk, kdy dětství pomalu končí a dospělost se blíží mílovými kroky. Hravost zůstává, ale utváří se i názor na svět, životní zkušenosti rostou a brousí se hrany kritického myšlení, což Sarden ukázal během tohoto týdne prostřednictvím textů Jana Křečka. A bude to ukazovat i dál, protože je zkrátka třeba říkat svůj názor (nejen na knihy), ale i na události, které hýbají fantastickou scénou. Zároveň ale neskončí se svou hravostí a čeká ho další převlékání kabátků. Zatím nebudeme více prozrazovat. Z dalších plánů můžu prozradit nový díl Literárních vyhlídek a možná dojde i na nějaký další rozhovor.

Tak jako každý rok, i letos musím poděkovat celé své redakci, nejen za jejich skvělou práci, ale také podporu. Právě díky nim Sarden překypuje neustálou energií a může vám každý den přinášet dávku čtení. Dále děkuji nakladatelům za to, že nám stále poskytují knihy a komiksy na recenze a do soutěží, stejně jako distributorům za pozvánky na filmové projekce. V neposlední řadě pak děkuji všem našim čtenářům za to, že se k nám vracejí šestnáct let a doufám, že tak budou činit i v budoucnu. Rozhodně se vynasnažíme dál zlepšovat. A na závěr posílám jedno blahopřání do jedné předaleké galaxie – fenomén Star Wars včera oslavil čtyřicet let. Přejeme všechno nejlepší a těšíme se na další příběhy z tohohle univerza.

 

Přidat komentář