LITERATURA: nový titul z nakladatelství Epocha

Článek od: Redakce - 29.07.2016

Nakladatelství Epocha vydává 55. svazek Fantastické Epochy:

Felix Jonáš a spol. versus bůh. Nové Kladivo na čaroděje je tady!

Jedenáctý díl akční urban fantasy série nyní pořídíte společně se srpnovým číslem časopisu Pevnost

V trafikách a dalších místech s prodejem tisku hledejte verzi Pevnost Plus s knižní přílohou, která stojí 159 Kč. K nadupanému časopisu pro všechny milovníky fantasy, scifi, hororu a komiksu, knížek, filmů, seriálů či her dostanete plnohodnotný román, který je součástí jedné z nejúspěšnějších českých sérií. A pozor, na Boha strachu se mohou vrhnout i ti, kdo se s Kladivem ještě nesetkali – díly mají epizodní charakter jen lehce provázaný hlavní dějovou linií. Dobrodružství Felixe Jonáše a jeho party svérázných detektivů si tak vychutnají úplně všichni!

 

O sérii:

Příběhy psané hvězdami i talentovanými nováčky české a slovenské fantastiky vás zavedou do našeho světa, ovšem tak, jak ho neznáte… a vlastně ani netoužíte poznat. Temné přízraků, oživlé mrtvoly, zabijáci, démoni, psychopati, nekrofilové či upíři – s těmi všemi má svérázná parta vyšetřovatelů okolo Felixe Jonáše co do činění, takže pokud potřebujete pomoc tohoto rázu, neváhejte se na ně obrátit. No, nebo raději váhejte, protože jsou to sice hrdinové, ale v uvozovkách – do typických klaďasů mají pořádně daleko.

Série v sobě mísí prvky fantasy, detektivky, hororu, magického realismu a mnoha dalších žánrů. Je šitá na míru čtenářům, kteří mají akční rádi, dobrodružné, lehce vtipné, a především návykově čtivé knihy.

Základní dvě ingredience, z nichž je série namíchaná, se jmenují násilí a humor – a obě z nich jsou v guláši jménem Kladivo na démony obsaženy vrchovatou měrou. Fanoušci ostrých bitek a drsňáckých hlášek si můžou mnout ruce, protože pacifismus zde není dominantní ideologií. Očekávejte svištění kulek, duté nárazy tříštících se kostí a tiché šeptání zaklínadel. – Marek Dvořák, Mfantasy.cz

Velkou výhodou Kladiva je, že ačkoliv jsou díly provázané hlavní dějovou linkou, v každém dostanete samostatný epizodní příběh – do série tak můžete naskočit v jakémkoliv okamžiku, jakoukoliv knihou. Každý autor přitom přináší něco nového – někdo klade větší důraz na detektivní prvky, někdo na humor a hlášky, někdo na hororovou atmosféru a akci… Čtenáři si tak přijdou na své, ať už preferují cokoliv.

Trápí vás děsivý poltergeist v ložnici, ohnilý zombík ve sklepě či zapomenutý kostlivec ve skříni? Potom by vaší rozumnou volbou rozhodně neměl být tým Felixe Jonáš. To už situaci jistí spíš polstrovaná cela v Bohnicích. Tam alespoň budete vědět, na čem jste. Což se o té první variantě říct vážně nedá. - Wojta Běhounek, časopis Pevnost

Novinky, obálky, ukázky, zajímavosti... najdete na:
www.facebook.com/kladivonacarodeje

Ukázky v atraktivním „listovacím“ formátu naleznete na:
https://issuu.com/epocha/docs/buhstrachu_ukazka1
https://issuu.com/epocha/docs/buhstrachu_ukazka2

Série na webu nakladatelství Epocha:
http://www.epocha.cz/vydaneknihy.php?rubrika=29

 

Anotace:

Když Prahou začnou kolovat části tajemného magického artefaktu, křehká příměří jsou porušena a začíná nelítostný boj. Felix Jonáš se svým týmem ani tentokrát nemůže zůstat stranou, i kdyby chtěl sebevíc. Namísto prastarého zla, monster a démonů se musí postavit něčemu mnohem horšímu - své minulosti. Ta vrhá příliš nebezpečné stíny a starý přítel se snadno změní v nového nepřítele. Zejména, když se rozhodne stát bohem a změnit svět v lepší místo - ať to stojí cokoliv...

 

Info o knize:

Bůh strachu vychází jako příloha časopisu Pevnost 8/2016, samostatně bude v prodeji od podzimu 2016.

Autor: Jan Hlávka / Obálka: Lubomír Kupčík / Formát: paperback, 125x195 mm / Počet stran: 192 / Cena: 159 Kč (cena knihy a časopisu) / Nakladatel: Nakladatelství Epocha (www.epocha.cz) / Edice: Fantastická Epocha (55. svazek Fantastické Epochy) / ISBN: 978-80-7557-019-2

 

O autorovi:

Jan Hlávka (* 1979)

Jeden z nejtalentovanějších autorů mladé generace se narodil v roce 1979. Debutoval v časopisu Ikarie sci-fi povídkou Devatenáctka (2002). Prvním románem se stal příspěvek do české fantasy a sci-fi série Agent JFK Zatmění (2007). Do stejného světa zasadil ještě dvoudílnou Odplatu (2009), Zpěv lamie (příběh z paralelní série Agent X-Hawk) a dvě povídky. V roce 2010 vydal spolu s Janou Vybíralovou fantasy román Dračice a společně se pak pustili i do ambiciózního projektu Algor, čtenáři i kritiky vysoce ceněnou space operu, z níž zatím vyšly dva díly. Hlávka je dvojnásobným vítězem soutěže Ikaros pořádané časopisem Ikarie (nyní XB-1).

 

Vyjde:

Jiří Pavlovský: Poslední stadium (Kladivo na čaroděje 12)

Magie umírá.

Veškeré způsoby, jak ji zachránit, přišly vniveč. Teď už zbývá jen jedna možnost. Spolehlivá, snadná a jistá. Bohužel však obnáší vyhlazení téměř celého lidstva. Ovšem co by člověk pro trochu magie neudělal…

Parta Felixe Jonáše však má své – krajní – meze, a tohle je už přece jen kapku přes čáru. A tak se, jak jinak, ocitne v přední linii konfliktu přímo globálního. Stojí mezi všemocnými mágy a zhmotněním všepožírající smrti.

Finální díl první sezóny příběhů ze světa městské fantasy. Nastává Poslední stadium Kladiva na čaroděje!

Kniha vyjde v první polovině roku 2017

Přidat komentář