SOUTĚŽ o Skleněný trůn a Půlnoční korunu:VYHODNOCENÍ

Článek od: Redakce - 03.03.2016

Malinko jsme si dali s losováním na čas, tak jen rychle a stručně.

Správnou odpověď na soutěžní otázku jsme si vypůjčili z mali naší vylosované výherkyně: Měla se stát nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným, ale nechala se chytit. Nebo jakákoli modifikace téhož.

A kdo vyhrál?

Anna FRANCŮ u Prahy

Gratulujeme!


Abychom trochu přehodili soutěžní výhybku, můžete si pro změnu zasoutěžit o zcela jiný žánr než v předchozím případě. Máme pro jednoho z vás od nakladatelství Albatros (respektive CooBoo, které pod křídla Albatrosu patří a zabývá se hlavně vydáváním literatury pro mládež) hned celé dva díly ze série young adult od Sarah J. Maasové s názvy Skleněný trůn a Půlnoční koruna. Rádi byste měli tyto dvě knihy s vábivými obrázky na obálce a poutavým dobrodružstvím uvnitř jen pro sebe?

Stačí, když nám napíšete:

  • Čím se měla stát hlavní hrdinka Celaene a co jí to zhatilo?

A pokud vás vylosujeme, obdržíte oba díly najednou. Svoje odpovědi zasílejte na známou adresu sardensoutez@centrum.cz do sobotní půlnoci 27. února 2016 (ano, opět soutěžíme dva týdny), do předmětu napište Skleněný trůn a nezapomeňte na svoje jméno a korespondenční adresu.

Držíme palce!