SOUTĚŽ: Skalpy 1: Země indiánů: VYHODNOCENÍ

Článek od: Redakce - 24.09.2014

Čeká nás přímo soutěžní smršt v příštích týdnech, tak si už nemůžeme dovolit žádné otálení s vyhlášováním výherců.

Odpověď na obě otázky byla opět velmi jednoduchá:

1. Štěpán Kopřiva

2. Dashiell Samuel Hammett

A věděli ji skoro úplně všichni, kdo soutěžili. A výherkyní se stává:

Markéta ZEMANOVÁ z Brandýsa nad Orlicí

Markétě gratulujeme a přejeme prima čtení. A ostatním přejeme štěstí v další právě probíhající mega soutěži o Magnólii.


Pojďte si s námi zahrát o noirovou detektivku Skalpy.

Nakladatelé se pomalu probouzí z letního spánku a začínají nám servírovat první novinky. Jednou z nich jsou i dlouho očekávané Skalpy 1: Země indiánů. Dílo, které mixuje komiks s noirovou detektivkou, mohl český čtenář poprvé číst na pokračování v magazínu Crew, teď přichází v jednom svazku.

Máme pro vás jeden výtisk, který nám do soutěže věnovalo nakladatelství Crew. A pokud ho chcete do své knihovny, budete muset odpovědět na několik zákeřných otázek.

1. Kdo přeložil Skalpy do češtiny?

2. Podle jakého slavného spisovatele detektivek je pojmenován hlavní hrdina Skalpů – Dashiell Zlý kůň? (napovíme, že napsal třeba román  Maltézský sokol).

Svoje odpovědi posílejte do půlnoci 14. 9. 2014 na email sardensoutez@centrum.cz. Nezapomeňte uvést své kontaktní údaje a do předmětu napište Skalpy.

Přidat komentář