PR+WEB: Štěpán Jura na Festivalu Fantazie 2013

Článek od: Martin Stručovský - 26.06.2013

BioWare Days
Nezáporní záporáci

Štěpán Jura "Potan"
 9421 P + B, N, 1h, Sobota 29. 6 - 21:00h/ Sokolovna - Sok. Malý sál
V opravdovém životě není nikdo "zlý" jen tak bez příčiny a z určitého úhlu i špatnost je ospravedlnitelná pro větší dobro. To si uvědumují i scenáristé v Bioware a servírují nám záporáky, kteří sice na první pohled páchají zlo, ale ve svém svědomí konají dobro nezbytné pro ochranu svého světa.

Armádní bordel v Mass Effectech
Štěpán Jura "Potan"
 9422 P + B, A, 1h , Neděle 30. 6, 21:00 / Sokolovna - Sok. Malý sál
Alianční námořnictvo. Organizace, která vycvičila největšího lidského hrdinu, velitele Sheparda. Také ovšem vymyslela idiotský systém hodností, uniformu, která nejde zapnout, spoustu dalších ptákovin, jejichž seznam každý Pravdacon roste! Vítejte v armádě druhé poloviny dvacátého druhého století!

Mass Effect na papíře
Štěpán Jura "Potan"
 9438 P, A, 1h , Sobota 29.6.,  17:00h / Sokolovna - Sok. Malý sál
Oblíbené herní universum Mass Effectu se dočkalo expanze jak na knižním, tak i na komiksovém trhu. Zajímalo vás někdy, co se doopravdy stalo mezi Andersonem a Sarenem či jak Liara získala Shepardovo tělo? Pojdme si tedy knižní a komiksové rozšíření představit...

Star Wars
Je Galaktické Impérium i Galaktické zlo?

Štěpán Jura "Potan"
 2404 B + P, N, 1h , Středa 3.7., 18:00h / Hala - Hala Klubovna
Beseda spojená s přednáškou, která se zaměří na jedny z největších zločinů Galaktického Impéria ze Star Wars a zkusí je ukázat z trochu jiné stránky. I když se to nezdá, i takové zničení Alderaanu se dá ospravedlnit... Posluchači nebojící se debatovat vítáni.

WarGameCon (který spolupořádám )

Filmy z prostředí Warhammeru 40 000
Štěpán Jura "Potan"
 9907 P, N, 1h , Sobota 6.7., 22:00h / Hala - Hala Hlavní sál
Přednáška, která vám představí filmová zpracování budoucnosti, kde lidstvo nečeká nic než válka, včetně představení povedené (vážné i humorné) fanouškovské tvorby doplněné o ukázky.

Co je potřeba ke hraní
Štěpán Jura "Potan"
 9902 P + B, N, 1h , Pátek 5.7., 20:00h / Hala - Hala Hlavní sál
Zajímá vás, co je potřeba ke hraní wargamingových her? Tak se přijďte podívat na tuto přednášku, kde zodpovíme všechny vaše dotazy a pokusíme se vše vysvětlit na konkrétním příkladu Warhammeru 40k.

Warhammer 40 000 a (web)komiksy
Štěpán Jura "Potan"
9906 P, A, 1h , 20:00h / Hala - Hala Hlavní sál
Přednáška, která vás zasvětí do tajů komiksů z daleké budoucnosti, kde lidstvo nečeká nic než válka. Samozřejmostí je i představení povedené (a hlavně humorné) fanouškovské tvorby. Prezentace bude doplněna o ukázky z vybraných děl.

Dvě přednášky dohromady s Wolverinem:

Mafiáni sci-fi a fantasy světů (Manifest fantastiky)
Jan Neuman "Wolverine" + Štěpán Jura
 9810 P + B, N, 1h, Úterý 2.7. 20:00 / Sokolovna - Sok. Místnost 33
Průzkum napříč nejznámějšími fantasy a sci-fi seriály, filmy a knihami, po stopách mafiánů a organizovaného zločinu.

Bojový potenciál Adeptus Astertes v městském boji (WarGameCon)
Štěpán Jura "Potan" + Wolverine
 9908 P, N, 1h , Sobota 6.7., 11:00h / Hala - Hala Hlavní sál
Vykovaní v bitvě, zocelení v krvi. Adeptus Astartes - Andělé smrti a nejlepší zbraň v lidstva. Představme si je čistě z tohoto pohledu. Proč z nich dělá jejich výstroj, výzbroj a taktika nepřekonatelné válečníky v městských bojích.

Úvod do světa Warhammeru 40k
Štěpán Jura "Potan"
9901 P, N, 1h , 11:00h / Hala - Hala Hlavní sál
Pro nováčky vhodné představení daleké budoucnosti, kde na lidstvo nečeká nic než válka. Budoucnost, kde nás před zničením z rukou nepředstavitelných hrůz vesmíru chrání pouze lidská odvaha, smysl pro povinnost a geneticky vyšlechtění válečníci.

Přidat komentář