FILM: Kinovýhled únor (február) 2013

Článek od: Martin Kochlica - 01.02.2013

Hitchcock
Nejde síce o SF, ale táto životopisná dráma určite stojí za pozornosť. Ak vás zaujímajú, čo sa dialo ešte pred tým, než sa zo Psycha stal hit, je tento film pre vás. Nikdy by som neveril, že Anthony Hopkins by mohol naozaj pripomínať geniálneho majstra napätia... Nominácia na Oscara za najlepšie masky.



V slovenských kinách od 7.2.2013 (Bontonfilm)
V českých kinách od 7.2.2013 (Bontonfilm)

Maniak
Remake klasiky z osemdesiatych rokov môže byť menším prekvapením. Elijah Wood sa celkom logicky stále snaží odpútať od úlohy malého hobbita a tak (po Sin City) prichádza s ďalším šialeným zabijakom. Režisér Franck Khalfoun svojím rutinérskym P2 ukázal, že sa v žánri vyzná, navyše producentská spoluúčasť Alexandra Aju (Hory majú oči) sľubuje slušne krvavú záležitosť.


V slovenských kinách od 7.2.2013 (Hollywood Classic Entertainment)
V českých kinách od 7.2.2013 (Forum Film Slovakia)

Holy Motors
Pre divákov naozaj zvláštnych filmov je tu francúzsky Holy Motors od kultového režiséra Leosa Caraxa (Milenci z Pont-Neuf). Ak patríte k pravidelným návštevníkom filmových klubov, snáď vás poteší temná atmosféra, existencionalizmus ako aj hlavný hrdina hneď v niekoľkých úlohách. Pri filmoch tohto typu skrátka príbeh nie je dôležitý. Zaujímavá je účasť Kylie Minogue a Evy Mendes.



V slovenských kinách od 21.2.2013 (Asociácia slovenských filmových klubov)

Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc
Po Snehulienkach a Červenej čiapočke prichádza ďalšia veľkolepá rozprávková adaptácia. Ťahákom budú predovšetkým herci na čele zo sympaťákom Jeremym Rennerom a Gemmou Arterton (Quantum of Solace). Potešia aj Famke Janssen a Peter Stormare. Pôjde o únosy detí čarodejnicami, ktoré dostane súrodenecké duo za úlohu vypátrať. Že by to mohlo byť zábavnejšie ako Bratia Grimmovci naznačuje Will Ferrell v úlohe producenta.


V slovenských kinách od 28.2.2013 (Bontonfilm)
V českých kinách od 28.2.2013 (Bontonfilm)

Attonitas
Nový slovenský hororový triler. Starý kaštieľ, nájdená mŕtvola a zvedaví hrdinovia, ktorí všetko natáčajúci. Jednoznačne pokus zopakovať úspech minuloročného Zla. Tentoraz však bude pátranie po poltergeistoch len začiatkom niečoho väčšieho. Všetky okolnosti okolo smerovania príbehu sú ale prísne tajné :-) Tvorcovia sa tvária, že majú ozaj dobrý scenár, okrem toho sa film natáčal hneď na niekoľko druhov kamier od videoklipových až po športové, aby lepšie vynikli tmavé a dramatické scény.


V slovenských kinách od 28.2.2013 (Continental Film)

Komentáře

Přidat komentář