SOUTĚŽ: Nejlepší, nejkratší sci-fi povídky roku 2011 a vyhlášení 3. ročníku

Článek od: Vanili - 06.02.2012

Zdravím vás, scifi přátelé! :-)

Druhý ročník literární soutěže "O nejlepší, nejkratší scifi povídku" portálu Vanili.cz skončil a již nyní se těším na nové příspěvky, které nám zašlou tvořiví nadšenci do ročníku třetího. Víte proč? Protože věřím, že budoucí soutěžní mikropovídky budou kvalitní, humorné, žánrově čisté a překvapující jako povídky z let 2010 a 2011.

Do soutěže "O nejlepší, nejkratší scifi povídku roku 2011" bylo zasláno přes 200 mikropovídek a 131 z nich postoupilo do finále.

Velmi děkuji všem autorům a autorkám za účast v soutěži, za propagaci soutěže na blozích, diskusních fórech a webových stránkách a také děkuji za příjemné e-maily, ve kterých naši soutěž chválíte a považujete ji za originální a přínosnou.

Vyhlášení výsledků soutěže naleznete na stránce "výsledky 2. ročníku".

Chcete soutěžit v novém ročníku? Přečtěte si pravidla a zašlete nám soutěžní scifi povídky!

Gratuluji vítězům 2.ročníku a těším se na Vaše příspěvky do nového ročníku!

Jan Vanili Vavřička

Pozn. redakce: Sborník povídek i s ilustracemi Petra Šrédla naleznete zde.

Obálka sborníku (c) Petr Šrédl 2012

Vítězné práce:

  1. Martin "Caelos" Skuřok: Kaňka spáchala sebevraždu pijákem.
  2. Barbora Krejčů: Plutoňan Petr pozoroval přes pivní pěnu piva Plzně pěkně přisprostlé pozemšťanky.
  3. Hana Voláková: V černočerných panenkách se mu zrcadlily dva modré proužky. Byl těhotný.

Přidat komentář