CON+PR: Fénixcon 2011 - Program

Článek od: Anonym - 28.11.2011

Byl zveřejněn harmonogram FXC 2011. Ke stažení je zde. Detailní informace o programu budou součástí materialů, které budou rozdávány na prezenci v hotelu Slovan.

Na Fénixconu 2011 se můžete těšit na přednášky následujících lektorů:

  • Dufková-Bromová Edita
  • Netík Ondřej
  • Herec Ondrej
  • Kantůrek Jan
  • Medek Leonard
  • Němec Tomáš & spol
  • Novotný František
  • Pavelková Alexandra
  • Pavlík Jan
  • Rampas Zdeněk & Schuster Martin
  • Šimůnek Jan
  • Vlado Ríša & spol
  • Vorlová Jiřina
  • Vrbenská Františka
  • Waschka Robert
  • Weber Rastislav

Dále se můžete těšit na vystoupení divadelního spolku Židlička & spol., který Vám zahraje hru "Souboj Amorů"

Pro velký úspěch  (a abychom nepreferovali jen některé rasy :-)) proběhnou letos 1. Elfské hry.

V rámci předávání cen proběhne i aukce, více informací naleznete zde.

Morava má bohatou literární historii, proto  organizátoři FXC vyhlašují 1. ročník NOVÉ LITERÁRNÍ SOUTĚŽE - O poklad Moravského sklepa, více informací viz zde.

V rámci Fénixconu 2011 proběhne slavnostní vyhlášení výsledků soutěže "O nejlepší fantasy" spojené s pasováním nových Ladies a Sirs  a udělením MEČE. Letos ceremoniál provedou osobně Egon Čierny za Klub Julese Vernea Praha a Martin "Šimon" Schuster za Fahrenheit 451 Košice.

Král je mrtev, ať žije král - tímto oznamujeme  láskám vašim (možná s křížkem po funusu), že literární soutěž IKAROS odešla do věčných lovišť (Mladé fronty), leč XB-1 žije dál a vyhlášení výsledků a vítězů literární soutěže DAIDALOS proběhne opět v Zrcadlovém sále hotelu Slovan pod patronací Vlada Ríši, šéfredaktora XB-1.

Zdroj: www.fenixcon.com.

Přidat komentář