PR: K tištěné knize nyní získáte e-knihu zdarma!

Článek od: Anonym - 10.02.2011

9. února 2011 – Nakladatelství Fragment ve spolupráci s portálem eReading.cz připravilo pro své čtenáře novou zajímavou nabídku. Na eReadingu si nyní může každý zájemce zakoupit tištěnou plus elektronickou verzi vybraných titulů Nakladatelství Fragment, a za obě knihy dohromady zaplatit pouze maloobchodní cenu tištěné verze. E-knihu tak dostane kupující k tištěné knize zcela zdarma!

Od prosince 2010 vydalo Nakladatelství Fragment v elektronické podobě více než 20 titulů. Každý měsíc plánuje vydávat přibližně 20 dalších e-knih, které mohou čtenáři zakoupit na portálech eReading.cz, výhledově také na portálech Palmknihy.cz a Rajknih.cz. Čtenáři se tak již dočkali prvních dílů Upířích deníků, edice Podzemí, Starých pověstí českých či oblíbených učebnic pro středoškoláky z edice „Maturita v kostce“. Pro přečtení e-knihy stačí moderní mobilní telefon, čtečka e-knih nebo počítač. Platbu lze provést jednoduše kartou, bankovním převodem nebo přes PayPal.

Nabídku e-knihy zdarma ke koupi tištěné verze v současnosti poskytuje ve spolupráci s Nakladatelstvím Fragment pouze portál eReading. „Jak po zakoupení s oběma knihami čtenář naloží, je jen na něm. Nic mu například nebrání obdarovat tištěnou verzí kamaráda a elektronickou verzi si ponechat pro sebe. V této jedinečné nabídce máme zatím první dva díly z populární série Upíří deníky a všechny čtyři díly ze série Podzemí. Brzy hodláme přidat další tituly,“ sdělil Milan Pohl, web editor Nakladatelství Fragment.

Martina Pavlíková

Přidat komentář