PR: Istrozin vydal ženské dvojčíslo

Článek od: Anonym - 08.09.2010

Istrozin vypustil svoje ďalšie dvojčíslo. Tentokrát má podtitul „ženské“ - poviedky, publicistiku aj obrázky v galérii pochádzajú od autoriek. Ktorých?

Úplne novú temnú fantasy pre fanzin napisal Františka Vrbenská. Tvrdú sci-fi z marťanského prostredia dodala Zuska Stožická. Zo začínajúcej generácie slovenských spisovateliek sa svojimi poviedkami prezentujú Veronika “Yaonee” Inglotová, Lucia Hujsiová aj Bea Tomash.

Tá je známa ako realizátorský mozog Istrozinu, jeho grafická redaktorka a autorka mnohých ilustrácií. Nie je to však jediná maliarka na Slovensku, ktorá aj píše. Poviedky už uverejnila aj Martina Pilcerová, ktorá má teraz v Istrozine galériu. A tým najvhodnejším respondentom na rozhovor do ženského čísla bola samozrejme dvojnásobná lady fantasy a jediná slovenská absolútna víťazka Ceny Karla Čapka Alexandra Pavelková. Z publicistiky vás ešte môže zaujať článok o slovenských SF autorkách od Miloša Ferka, obľúbená kniha aj literárna postava blogerky a porotkyne Ceny Fantázie Anety „Riddick“ Čižmárikovej či klasický ilustrovaný s(f)lovník, ktorého témou je teraz historická fantasy.

Více na istrozin.fandomas.info.

Přidat komentář