GALERIE: Festival Fantazie 2010

GALERIE: Festival Fantazie 2010

Článek od: Jan Pechanec - 06.07.2010

Jeden den na Festivalu Fantazie není příliš, abych si do sytosti užil toho, co tato tradiční akce nabízí, ačkoliv... Kde jidne můžete potkat na jednom místě legendárního Jacka Sparowa společně s posádkou hvězdné lodi Enterprise? Kde jidne se můžete kochat největšími filmovými novinkami od úsvitu do soumraku? Kde jidne vás celý den nepotká ani chvíle nudy? Správně, každoročně začátkem prázdnin v Chotěboři. Pokud ještě váháte, zda se vydat na posledních několik dní do tohoto malebného městečka na Vysočině, pak nečiňte dlouho. Program v závěru festivalu okoření Slet spisovatelů fantastiky...

Slyšte, fanynky a fanové všech ras, vyznání a období. Vysočina nabízí stravu těla i ducha vydatnou, které se vám jinde nedostane v míře takové. Děnní rutinou jsou disputace učenné, tyátr zábavný mistrem Cimrmanem inspirovaný, balady z počátků věků libozvučné či uši drásající projevy komediantů hulákajících. Jídlo a pivo zdejší žrát i lemtat vidno chásku a holotu od slunka úsvitu do slunka - úsvitu. Děvečky rozkošné, stejně jako jinochů udatných na každém kroku pocestný pohledá. Nevěříte? Vaše chyba, vždyť kouzlem fotografickým ledacos jsme pro vás zachytili...

Komentáře

Stránky

Přidat komentář