PR+LITERATURA: Lemurie na tisíc let

Článek od: Jan Kovanic - 31.10.2013

Třeba to ještě někdo neví, tedy já jsem to také ještě poměrně přednedávnem nevěděl. Třeba někoho zajímají povídky, a kupuje si XB-1 nebo Pevnost. A třeba má někdo čtečku, a chtěl by si nějaké novější povídky přečíst i tam. Povídky fantaskního obsahu. Pokud se u vás vše sešlo, pak neváhejte, a kupte si časopis Lemurie.

PR+WEB: Nový e-zin MFantasy klepe na dveře

Článek od: Anonym - 14.11.2012

Nový e-zin MFantasy klepe na dveře. A tentokrát přináší horor! Dušičky i Haloween jsou za námi. To ovšem neznamená, že se nějaká potvůrka neschovává u vás pod postelí či ve skříni. A nyní na vás také čekají v listopadovém čísle e-Magazínu MFantasy.

PR+LITERATURA: Prvá česká poviedka v Jupiteri

Článek od: Anonym - 23.10.2012

Prvý krát vyhrala poviedka v češtine Poviedku Istroconu. A tak sa stala prvou českou poviedkou v slovenskom elektronickom SF časopise Jupiter. Najnovšie číslo si môžete bez prihlásenia stiahnuť do konca októbra na adrese...

EDITORIAL: Vánoční e-zin Na hraně nemožného

Článek od: Martin Stručovský - 23.12.2011

Jak je naším dobrým křesťanským zvykem, snažíme se obohatit svátky klidu, pohody a míru i vám, našim čtenářům. Kromě bohaté soutěže o ceny jsme si pro vás připravili další díl seriálu Velké vesmírné cykly, tentokrát věnovaný Alastairu Reynoldsovi. Největším letošním dárkem je však bezesporu antologie Na hraně nemožného věnovaná Martině Šrámkové. Takže šťastné a veselé...

Přihlásit se k odběru RSS - E-zin