SOUTĚŽ: L. K. Hamilton, S kůží na trh:VYHODNOCENÍ

Článek od: Redakce - 12.01.2016

Kdo sleduje příběhy Anity Blake, neohrožené upírobijky, samozřejmě věděl, že se hrdinka v sedmnáctém dílu vydává do města Las Vegas.

A kdo vyhrál?

Jarmila MOOSOVÁ ze Sezimova ústí

Gratulujeme!

P.S. Anita vás stále baví, což je vidět i na počtu soutěžních odpovědí, tentokrát se jich sešlo 124!


 

O informaci, kdo vyhrál Novoroční soutěž samozřejmě nepřijdete. Musíte si na ni jen počkat do pondělka.

Mezitím si můžete zasoutěžit o nejnovější díl Anity Blake, popravčí upírů. S kůží na trh se vydává L. K. Hamilton a její hrdinka už po sedmnácté - tedy v českém překladu, protože v originále již má na kontě o pár hezkých dílů navíc. Tato průkopnice paranormální romantiky patří i u nás mezi oblíbené autorky/hrdinky a pokud patříte mezi jejich obdivovatele/ky, stačí nám odpovědět na následující otázku. Nakladatelství Epocha, které nám věnovalo jeden výtisk knihy do soutěže, jej vylosovanému výherci rádo zašle.

A my se ptáme:

  • Do jakého města jede Anita S kůží na trh?

Svoje odpovědi zasílejte na známou adresu sardensoutez@centrum.cz do nedělní půlnoci 10.1. 2016, do předmětu napište Anita č. 17 a nezapomeňte na svoje jméno a korespondenčí adresu!