Trailer: Ridley Scott přichází s další velkolepou sci-fi

Článek od: Matyáš Pařátek - 08.06.2015

Hollywood nás v posledních letech zásobuje velkolepými výlety do vesmíru. Po Gravitaci a Intestallaru přichází Marťan.

Ridley Scott patří kupříkladu se Stevenem Spielbergem mezi režiséry, pro něž je věk pouze číslo. Prostě místo odpočinku, na který by měli po spoustě skvělých filmů právo, dál točí filmy. A tak už letos na podzim dorazí do kin Marťan – filmová adaptace stejnojmenné knihy Andyho Weira.

V Marťanovi se režisér Ridley Scott už počtvrté vydává do hájemství žánru science fiction a každý čtenář předlohy vám jistě potvrdí, že pro svůj nový film si vybral látku, která je dostatečně kvalitní a zajišťuje, že si to v kině užijeme. Čeká nás totiž netradiční robinzonské dobrodružství, v němž budeme sledovat hrdinu, které se bude pokoušet dostat z Marsu, kde se mu podařilo uvíznout.

První trailer vypadá skutečně lákavě, láká skvělým vizuálem, příběhem, ale i hereckým obsazením. Nezbývá, než doufat, aby se výsledek povedl a Scott si na své konto připsal pecku podobnou Blade Runnerovi a Vetřelci. 

 

 

 

 

 

 

 

Marťan
Scott, Ridley
Hrají: Matt Damon, Jessica Chastain
V českých kinech: 26.11.2015
Ve slovenských kinech: 25.11. 2015

Přidat komentář