SOUTĚZ: Volné vstupenky na PragoFFest 2011 - vyhodnoceno

Článek od: Redakce - 09.01.2011

Společně s pořadateli nadcházejícího PragoFFestu jsme si pro vás připravili menší soutěž o volné vstupenky na tuto akci. Stačilo zodpovědět několik jednoduchých otázek. Výherce a správné odpovědi naleznete níže.

Otázky:

  1. Na jaký con PragoFFest otevřeně navazuje?
    Pragocon
  2. Napište nám 3 z 15 novinek PragoFFestu.
    (Viz text zde.)
  3. Jak se jmenuje pořadatel a organizátor této akce?
    Václav Pravda nebo Neziskové občanské sdružení SFK Avalon o.s.
  4. Pokud jste správně odpověděli na první otázku, pak máte polovinu nadcházející v kapse. Jaké dvě hlavní akce PragoFFest sdružuje?
    Pragocon a GameFFest

Celkem nám dorazilo 9 odpovědí a všechny byly vyhodnoceny jako správné. Los pak určil za vítěze paní J. Němcovou (3 dny) a pan V. Kristl (2 dny). Děkujeme vám za účast a těšíme se na případné shledání na PragoFFestu 2011.

Své odpovědi zasílejte do soboty 15. ledna do 21:00 na e-mail: sarden@pagiserver.cz (do předmětu uveďte "PragoFFest"). Ze správných odpovědí vylosujeme dva výherce. První obdrží volňásek na 3 dny a druhý na 2 dny. O výhře informujeme dotyčného, na ostatní e-maily však během soutěže a po ní neodpovídáme. Děkujeme za pochopení.

Přidat komentář