SOUTĚŽ: O nejnovější knihu Tovaryš Alexe Dreschera

Článek od: Redakce - 21.11.2010

Díky předvánoční štědrosti nakladatelství Leonardo jsme si mohli zasoutěžit o akční fantasy román Tovaryš A. Dreschera. Stačilo odpovědět na několik jednoduchých otázek. Štěstí se při losování usmálo na pana T. Novotného z Chomutova. Blahopřejeme. Pokud byste knihu skutečně chtěli, máte stále možnost poslat přání Ježíškovi...

Otázky a odpovědi:

  1. Je jméno autora na obálce jeho knih skutečné? Ne. Alex Drescher je pseudonym.
  2. Jaké civilní zaměstnání autor vykonává? Právník.
  3. Co inspirovalo autora při vymyšlení křestního jména hrdiny Kloppa Yggredda? Pohled do knihovny na jednu encyKLOPedi.
  4. Povězte nám, jaké povolání vykonává Klopp Yggredd. Královský prokurátor, vyšetřovatelem a vykonavatelem spravedlnosti v jedné osobě.

Do soutěže tentokrát dorazilo neuvěřitelných 55 odpovědí, z nichž byla jedna špatná a jedna dorazila po uzávěrce soutěže.

Své odpovědi zasílejte na dobře známý e-mail sarden@pagiserver.cz (případně asimov@centrum.cz) do 21:00 28. listopadu 2010. Do předmětu uveďte "Tovarys". Ze správných došlých odpovědí vylosujeme výherce během pondělí 29. listopadu.

Samozřejmě se vám mohou zdát některé otázky nepřiměřeně těžké, proto jsme se rozhodli poskytnout vám nápovědu, kterou naleznete na www.fantasya.cz a www.legie.info.

Při čekání na slosování si můžete ukrátit dlouhou chvíli akční ukázkou z knihy zde.

Přidat komentář